בעיה בבלוסטאקס | כשאני מפעיל הוא נותן לי שגיאה
-
@איציק-דייטש אם אתה לא מצליח להשבית יש להם כלי שעושה זאת תסתכל כאן
-
כנל גם לי יש משהו דומה ושאני לא מצליח להפעיל אותו

-
כנל גם לי יש משהו דומה ושאני לא מצליח להפעיל אותו

@ISASHR-MAMAN הוא אומר שהמערכת אינה מגיבה, אולי המחשב שלך לא מספיק טוב לזה? מה המפרט של המחשב?
-
@ISASHR-MAMAN הוא אומר שהמערכת אינה מגיבה, אולי המחשב שלך לא מספיק טוב לזה? מה המפרט של המחשב?
-
@ISASHR-MAMAN מצטער אבל המפרט מדי חלש לאימולטורים כאילו
-
@ISASHR-MAMAN תנסה את זה הוא יותר קל https://www.memuplay.com/
-
@ISASHR-MAMAN תנסה את זה הוא יותר קל https://www.memuplay.com/
@מה-הבעיה כמה ראם זה צורך? ואתה בטוח שעם המעבד הזה זה לא יתקע?
-
@מה-הבעיה כמה ראם זה צורך? ואתה בטוח שעם המעבד הזה זה לא יתקע?
@שלמה-ווייס אבל זה חסום בנטפרי
-
@שלמה-ווייס אבל זה חסום בנטפרי
@ISASHR-MAMAN אמר בבעיה בבלוסטאקס | כשאני מפעיל הוא נותן לי שגיאה:
@שלמה-ווייס אבל זה חסום בנטפרי
לא יודע מה אתה מדבר אבל חסום זה לא (ואם אתה מתכוון לתעודת אבטחה אז נראה לי שגם בmemuplay אפשר להכניס)
-
@שלמה-ווייס אבל זה חסום בנטפרי
@ISASHR-MAMAN רק קח בחשבון שיש לך מעבד ישן והוא לא יעבוד לך עם זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
