דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה | מחשב נייד Dell שלא נדלק....

עזרה | מחשב נייד Dell שלא נדלק....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
31 פוסטים 7 כותבים 95 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח נא לא להפריע
    ח נא לא להפריע
    חכם_בלילה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    יש לי מחשב נייד של Dell

    והוא קרס לי פתאום בלי שום הודעה מוקדמת...

    אני מנסה להדליק אותו ונדלקת לי נורה כתומה יציבה

    אני אובד עצות, ניסיתי לעשות הכל

    אם יש למישהו (מידיעה עדיף) מה התקלה ואיך ניתן לטפל בה אשמח לעזרה
    תודה

    ע ר ל 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ח חכם_בלילה

      יש לי מחשב נייד של Dell

      והוא קרס לי פתאום בלי שום הודעה מוקדמת...

      אני מנסה להדליק אותו ונדלקת לי נורה כתומה יציבה

      אני אובד עצות, ניסיתי לעשות הכל

      אם יש למישהו (מידיעה עדיף) מה התקלה ואיך ניתן לטפל בה אשמח לעזרה
      תודה

      ע מנותק
      ע מנותק
      עומר
      כתב נערך לאחרונה על ידי עומר
      #2

      @חכם_בלילה
      קודם כל תנשום עמוק, המידע שלך לא אבד. הכל בסדר.

      המחשב היה באמצע עדכון של ווינדוס? (אם זה ווינדוס)
      היתה טראומה כלשהי?
      מה מצב המטען?
      האם נדלק אור (תאורה אחורית אם זה לא OLED) במסך כשאתה מדליק או כלום?
      האם נדלק מאוורר?
      איזה תגובות כן יש למחשב כשאתה מדליק?

      יש לך ידיים לפתוח אותו ולראות שהכל מחובר פיזית כראוי (הRAM הדיסק וכל החברה)?

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ע עומר

        @חכם_בלילה
        קודם כל תנשום עמוק, המידע שלך לא אבד. הכל בסדר.

        המחשב היה באמצע עדכון של ווינדוס? (אם זה ווינדוס)
        היתה טראומה כלשהי?
        מה מצב המטען?
        האם נדלק אור (תאורה אחורית אם זה לא OLED) במסך כשאתה מדליק או כלום?
        האם נדלק מאוורר?
        איזה תגובות כן יש למחשב כשאתה מדליק?

        יש לך ידיים לפתוח אותו ולראות שהכל מחובר פיזית כראוי (הRAM הדיסק וכל החברה)?

        ח נא לא להפריע
        ח נא לא להפריע
        חכם_בלילה
        כתב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
        #3

        @עומר המחשב לא היה באמצע עדכון
        הוא היה אצל טכנאי לא מזמן שהחליף לו מסך
        הייתי מקבל מדי פעם שגיאות על המטען שהוא לא מקורי או משהו כזה...
        נדלק רק הנורית חיווי
        המאוורר לא נדלק
        אין תגובה למעט האור הכתום

        אין לי ידיים לזה

        ע תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חכם_בלילה

          @עומר המחשב לא היה באמצע עדכון
          הוא היה אצל טכנאי לא מזמן שהחליף לו מסך
          הייתי מקבל מדי פעם שגיאות על המטען שהוא לא מקורי או משהו כזה...
          נדלק רק הנורית חיווי
          המאוורר לא נדלק
          אין תגובה למעט האור הכתום

          אין לי ידיים לזה

          ע מנותק
          ע מנותק
          עומר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @חכם_בלילה

          נתק את הבטריה (יודע איך?) ואת המטען ותלחץ איזה דקה ברצף על כפתור ההדלקה.
          ואז חבר את הבטריה ונסה שוב

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ע עומר

            @חכם_בלילה

            נתק את הבטריה (יודע איך?) ואת המטען ותלחץ איזה דקה ברצף על כפתור ההדלקה.
            ואז חבר את הבטריה ונסה שוב

            ח נא לא להפריע
            ח נא לא להפריע
            חכם_בלילה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @עומר אני יהיה איתך אמיתי, אין לי מושג איך לעשות את זה...

            אני מפחד לעשות יותר נזק מתועלת...

            משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חכם_בלילה

              @עומר אני יהיה איתך אמיתי, אין לי מושג איך לעשות את זה...

              אני מפחד לעשות יותר נזק מתועלת...

              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחי
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @חכם_בלילה
              אז גש לטכנאי הסמוך אליך...

              הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • משה מזרחימ משה מזרחי

                @חכם_בלילה
                אז גש לטכנאי הסמוך אליך...

                ח נא לא להפריע
                ח נא לא להפריע
                חכם_בלילה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @משה-מזרחי יש לך מישהו מומלץ באזור ב"ב?

                הטכנאי האחרון היה זוועה, שמתי את המחשב פעמיים אצלו ופעמיים הוא חזר עם מסך שבור...

                משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חכם_בלילה

                  @משה-מזרחי יש לך מישהו מומלץ באזור ב"ב?

                  הטכנאי האחרון היה זוועה, שמתי את המחשב פעמיים אצלו ופעמיים הוא חזר עם מסך שבור...

                  משה מזרחימ מנותק
                  משה מזרחימ מנותק
                  משה מזרחי
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @חכם_בלילה
                  נראה לי @comfix

                  הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    יוסף כהן 2
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @חכם_בלילה בעבר היה לי בעיה דומה במחשב דל
                    אתה מתכוון שהנורה של הבטרייה עובדת ברצף?

                    ח ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • י יוסף כהן 2

                      @חכם_בלילה בעבר היה לי בעיה דומה במחשב דל
                      אתה מתכוון שהנורה של הבטרייה עובדת ברצף?

                      ח נא לא להפריע
                      ח נא לא להפריע
                      חכם_בלילה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @יוסף-כהן-2 כן

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י יוסף כהן 2

                        @חכם_בלילה בעבר היה לי בעיה דומה במחשב דל
                        אתה מתכוון שהנורה של הבטרייה עובדת ברצף?

                        ע מנותק
                        ע מנותק
                        עומר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @יוסף-כהן-2 כתב:

                        אתה מתכוון שהנורה של הבטרייה עובדת ברצף?

                        דל - כתום ברצף - ללא מאוורר או תאורה אחורית זה בעית חשמל

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ע עומר

                          @יוסף-כהן-2 כתב:

                          אתה מתכוון שהנורה של הבטרייה עובדת ברצף?

                          דל - כתום ברצף - ללא מאוורר או תאורה אחורית זה בעית חשמל

                          ח נא לא להפריע
                          ח נא לא להפריע
                          חכם_בלילה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @עומר ממה זה נגרם? ואיך מטפלים בזה?

                          ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ח חכם_בלילה

                            @עומר ממה זה נגרם? ואיך מטפלים בזה?

                            ע מנותק
                            ע מנותק
                            עומר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @חכם_בלילה כתב:

                            @עומר ממה זה נגרם? ואיך מטפלים בזה?

                            זה יכול להיות כל מיני דברים
                            אמרת שאתה עם מטען לא מקורי - יכול להיות שקרה משהו לבַּקַר טעינה
                            אולי איזה כשל חשמל בלוח
                            אולי מיסטר מחליף מסכים גרם לקצר נחמד...

                            כמו שמשה מזרחי כתב 👆
                            אם אתה לא מעז לפתוח את המחשב לגעת לנתק וזה, עדיף שתיגש לטכנאי מקצועי.
                            אם אתה רוצה לנסות אסביר לך בשמחה ועל אחריותך.

                            נסה גם להשיג מטען מקורי זהה בדיוק בדיוק לשלך.

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ח חכם_בלילה

                              @יוסף-כהן-2 כן

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יוסף כהן 2
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @חכם_בלילה אוקיי, אז אני מקווה בשבילך שזה אותו בעיה כמו שלי.. כי אני בסוף הסתדרתי לבד..

                              למרות שהלכתי 3 פעמים לטכנאי שהחליף לי כל מיני חלקים, ושילמתי לו המוון כסף ובסוף עדיין הבעיה לא נפתרה.. ואז ניסתי לפתור את זה בעצמי וב"ה הצלחתי

                              בקצרה, המקור של הבעיה אצלי הייתה (ועדיין קיימת..) במצב שינה, תכלס עשיתי בפועל מה ש@עומר הציע לך פה, (פריקת מתח של הבטרייה) והצלחתי להחזיר אותו לחיים ב"ה.
                              אבל זה רק פתרון זמני, בפועל המקור של הבעיה זה במצב שינה, שבשביל להחליף את הרכיב הזה צריך להחליף את כל הלוח אם, שזה סיפור מורכב ויקר, אז פשוט מה שעשיתי זה לבטל בכח את כל מה שקשור למצב שינה במחשב, מאז לצערי אני פשוט מדליק אותו כל השבוע ברצף, ובשבת מכבה אותו, אבל לפחות נשארתי עם מחשב, ולא שלמתי על תיקון כמה אלפי שקלים..

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ע עומר

                                @חכם_בלילה כתב:

                                @עומר ממה זה נגרם? ואיך מטפלים בזה?

                                זה יכול להיות כל מיני דברים
                                אמרת שאתה עם מטען לא מקורי - יכול להיות שקרה משהו לבַּקַר טעינה
                                אולי איזה כשל חשמל בלוח
                                אולי מיסטר מחליף מסכים גרם לקצר נחמד...

                                כמו שמשה מזרחי כתב 👆
                                אם אתה לא מעז לפתוח את המחשב לגעת לנתק וזה, עדיף שתיגש לטכנאי מקצועי.
                                אם אתה רוצה לנסות אסביר לך בשמחה ועל אחריותך.

                                נסה גם להשיג מטען מקורי זהה בדיוק בדיוק לשלך.

                                ח נא לא להפריע
                                ח נא לא להפריע
                                חכם_בלילה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @עומר כשקניתי את מטען היה כתוב באתר שהוא "מקורי" כנראה שהוא לא...

                                @יוסף-כהן-2 מה הכוונה המקור של הבעיה זה במצב שינה?
                                מחשב דולק כל השבוע ברצף זה לא נשמע טוב...

                                כנראה שאין מנוס מללכת טכנאי

                                למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..

                                תודה רבה @עומר @יוסף-כהן-2 עזרתם לי מאוד 🙏

                                ע י י 3 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • ח חכם_בלילה

                                  @עומר כשקניתי את מטען היה כתוב באתר שהוא "מקורי" כנראה שהוא לא...

                                  @יוסף-כהן-2 מה הכוונה המקור של הבעיה זה במצב שינה?
                                  מחשב דולק כל השבוע ברצף זה לא נשמע טוב...

                                  כנראה שאין מנוס מללכת טכנאי

                                  למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..

                                  תודה רבה @עומר @יוסף-כהן-2 עזרתם לי מאוד 🙏

                                  ע מנותק
                                  ע מנותק
                                  עומר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @חכם_בלילה כתב:

                                  כנראה שהוא לא...

                                  לא בטוח בכלל.
                                  מטען מקורי שטיפה מתעקם לו הפין מגיב כלא מקורי.

                                  בהצלחה בטכנאי 💐

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ח חכם_בלילה

                                    @עומר כשקניתי את מטען היה כתוב באתר שהוא "מקורי" כנראה שהוא לא...

                                    @יוסף-כהן-2 מה הכוונה המקור של הבעיה זה במצב שינה?
                                    מחשב דולק כל השבוע ברצף זה לא נשמע טוב...

                                    כנראה שאין מנוס מללכת טכנאי

                                    למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..

                                    תודה רבה @עומר @יוסף-כהן-2 עזרתם לי מאוד 🙏

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יוסף מאיר וייס
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @חכם_בלילה כתב:

                                    למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..

                                    לי אין אמון בדגמים האלה
                                    ברגע שהם לא נדלקים טוב הם חצי מתים (אצלך אני מקווה שהם בחצי החיים כיון שלא עשית פריקת מתח וניקוי זכרונות וכו, שטכנאי יעשה לך)

                                    בשונה מטינקפד שברוב המקרים תוך דקה אפשר להחזיר לחיים

                                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יוסף מאיר וייס

                                      @חכם_בלילה כתב:

                                      למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..

                                      לי אין אמון בדגמים האלה
                                      ברגע שהם לא נדלקים טוב הם חצי מתים (אצלך אני מקווה שהם בחצי החיים כיון שלא עשית פריקת מתח וניקוי זכרונות וכו, שטכנאי יעשה לך)

                                      בשונה מטינקפד שברוב המקרים תוך דקה אפשר להחזיר לחיים

                                      ח נא לא להפריע
                                      ח נא לא להפריע
                                      חכם_בלילה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @יוסף-מאיר-וייס אבל לפי מה ש @עומר המידע שלי בפנים לא?

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח חכם_בלילה

                                        @יוסף-מאיר-וייס אבל לפי מה ש @עומר המידע שלי בפנים לא?

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יוסף מאיר וייס
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @חכם_בלילה כתב:

                                        המידע שלי בפנים לא?

                                        החומר לא אמור להיהרס בעז"ה. אני מדבר על הRAM - זיכרון

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • י יוסף מאיר וייס

                                          @חכם_בלילה כתב:

                                          המידע שלי בפנים לא?

                                          החומר לא אמור להיהרס בעז"ה. אני מדבר על הRAM - זיכרון

                                          ח נא לא להפריע
                                          ח נא לא להפריע
                                          חכם_בלילה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                                          #20

                                          @יוסף-מאיר-וייס אני באמת אובד עצות

                                          אין לי תקציב לקנות מחשב חדש, אני איתו כבר שנתיים בערך והוא עבד בלי בעיות

                                          רק עכשיו התחילו הבעיות...

                                          מה שכן יש לי מחשב אחר שאני יכול לעבור אליו...

                                          כמה יעלה לי לחלץ את המידע מהמחשב? זה סיפור מסובך?

                                          ע י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          😥
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר