בקשת מידע | איך אפשר לדעת אם זה לא הונאה?
-
קיבלתי את ההודעה הבאה למייל:

קיים לי כזה משלוח שהזמנתי מאלי אקספרס אבל ממתי צריך צילום ת.ז.?
אשמח לתשובה מהר ככל הניתן.
@פבב-הראשון
מי שיודע על עוד מומחים אשמח שיתייג.@ברי-קלמנוביץ דבר ראשון לבדוק את מקור הקישור של מילוי תעודת זהות לאן זה מגיע, לאתר שלהם או ל....
-
@ברי-קלמנוביץ

בקיצור כתוב שזה אמין.@מחנה-ידידים תודה רבה
מילאתי את הפרטים.
ה' יעזור... -
קיבלתי את ההודעה הבאה למייל:

קיים לי כזה משלוח שהזמנתי מאלי אקספרס אבל ממתי צריך צילום ת.ז.?
אשמח לתשובה מהר ככל הניתן.
@פבב-הראשון
מי שיודע על עוד מומחים אשמח שיתייג.@ברי-קלמנוביץ
זה לגיטימי לחלוטין לבקש ת.ז. לצורך מכס. רק בדרך כלל לא מבקשים, תלוי מה סוג המשלוח. -
@ברי-קלמנוביץ
זה לגיטימי לחלוטין לבקש ת.ז. לצורך מכס. רק בדרך כלל לא מבקשים, תלוי מה סוג המשלוח. -
גם באלי אקספרס התחילו לבקש כשעושים את ההזמנה.
אני מדבר על צילום ת.ז. לא על מספר ת.ז. שזה ברור לגיטימי.
עריכה: עכשיו אני רואה שביקשו רק מספר ת.ז. אבל הוא בלבל אותי@ברי-קלמנוביץ כתב בבקשת מידע | איך אפשר לדעת אם זה לא הונאה?:
אבל ממתי צריך צילום ת.ז.?
-
גם באלי אקספרס התחילו לבקש כשעושים את ההזמנה.
אני מדבר על צילום ת.ז. לא על מספר ת.ז. שזה ברור לגיטימי.
עריכה: עכשיו אני רואה שביקשו רק מספר ת.ז. אבל הוא בלבל אותי@ברי-קלמנוביץ כתב בבקשת מידע | איך אפשר לדעת אם זה לא הונאה?:
אבל ממתי צריך צילום ת.ז.?
-
קיבלתי את ההודעה הבאה למייל:

קיים לי כזה משלוח שהזמנתי מאלי אקספרס אבל ממתי צריך צילום ת.ז.?
אשמח לתשובה מהר ככל הניתן.
@פבב-הראשון
מי שיודע על עוד מומחים אשמח שיתייג.@ברי-קלמנוביץ
נראה אמין אבל זה תלוי בך אם הזמנת מוצר לאחרונה? המכס דורש תמיד מספר זהות גם אמזון מבקש -
קיבלתי את ההודעה הבאה למייל:

קיים לי כזה משלוח שהזמנתי מאלי אקספרס אבל ממתי צריך צילום ת.ז.?
אשמח לתשובה מהר ככל הניתן.
@פבב-הראשון
מי שיודע על עוד מומחים אשמח שיתייג. -
קיבלתי את ההודעה הבאה למייל:

קיים לי כזה משלוח שהזמנתי מאלי אקספרס אבל ממתי צריך צילום ת.ז.?
אשמח לתשובה מהר ככל הניתן.
@פבב-הראשון
מי שיודע על עוד מומחים אשמח שיתייג.@ברי-קלמנוביץ אני חושב דבר ראשון זה לבדוק כאן את המעקב של החבילה ולראות האם זה חבילה אמיתית,
וגם אם זה נוכל אין שום בעיה לתת לו את מספר ה ת.ז. ללא צילום,
א''א לעשות עם זה כמעט כלום,
אם זה בשביל להתחזות אליך/ לעקוץ אותך וכו' הנוכל פשוט יכל לבדוק באגרון שמסתובב אצל הרבה אנשים...
כמובן בכל אופן תמיד כדאי לא ללחוץ על קישור בכל מייל שיש חשש קטן אלא להכנס לבד לאתר ובד''כ יש איזור אישי למלאות דברים כגון אלה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות