בקשה | מחפש גרסא לנגן TIMMKOO
-
@ממענדל שלחתי למייל אחר.
-
@ממענדל זה המייל שאתה שולח. תמחק אח"כ מסיבת ספאם
-
@ממענדל זה המייל שאתה שולח. תמחק אח"כ מסיבת ספאם
@מחנה-ידידים
אוקיי, אני רק שואל האם זהו המייל הנכון? -
@מחנה-ידידים
אוקיי, אני רק שואל האם זהו המייל הנכון?@ממענדל כן
-
@ממענדל זוהי תשובתו של TripleU:
sorry don’t have it anymore
-
@ממענדל זוהי תשובתו של TripleU:
sorry don’t have it anymore
@מחנה-ידידים
חבל.
אני עדיין פונה למשתמשי הפורום, באם יש תח"י את הגרסא אבקש שתפנו אלי, תודה. -
-
@אלוף-תימן את של TripleU? שלח גם לי
-
@אלוף-תימן את של TripleU? שלח גם לי
@מחנה-ידידים אוקיי אני ישמח אבל שתכשיר את הגירסה ותעלה גירסה כשרה שאנשים הבאים שיבקשו יהיה כבר גירסה כשרה כי לי אין כוח לזה
-
@מחנה-ידידים אוקיי אני ישמח אבל שתכשיר את הגירסה ותעלה גירסה כשרה שאנשים הבאים שיבקשו יהיה כבר גירסה כשרה כי לי אין כוח לזה
@אלוף-תימן אין לי את הנגן... אני אוכל להעלות בעז"ה במקומך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות