בקשה | מחפש גרסא לנגן TIMMKOO
-
-
-
-
מ ממענדל סימן נושא זה כשאלה
-
@ממענדל אתה רוצה שאבקש מTripleU?
-
@ממענדל אתה רוצה שאבקש מTripleU?
@מחנה-ידידים
שלחתי לו הודעה בצ'אט, אך הוא לא התחבר לאתר זה 4 חודשים. באם יש לך דרך אחרת, אשמח שתעשה זאת. -
@מחנה-ידידים
שלחתי לו הודעה בצ'אט, אך הוא לא התחבר לאתר זה 4 חודשים. באם יש לך דרך אחרת, אשמח שתעשה זאת.@ממענדל
https://tripleu.org/
יש לו טלפון, מייל, ווצאפ וטלגרם. -
@ממענדל
https://tripleu.org/
יש לו טלפון, מייל, ווצאפ וטלגרם.@מחנה-ידידים
אין באפשרותי לפנות אליו בדרכים הנ"ל, ובפורומים האלה איבדתי ידיים ורגליים... -
@מחנה-ידידים
אין באפשרותי לפנות אליו בדרכים הנ"ל, ובפורומים האלה איבדתי ידיים ורגליים...@ממענדל אף אחד מארבעת אלו?
-
@מחנה-ידידים
אין באפשרותי לפנות אליו בדרכים הנ"ל, ובפורומים האלה איבדתי ידיים ורגליים...@ממענדל שלחתי לו מייל
-
@ממענדל שלחתי לו מייל
@מחנה-ידידים
בדיוק מצאתי את האפשרות של המייל...
תודה לך בכל אופן, אשלח גם אני...
-
@מחנה-ידידים
בדיוק מצאתי את האפשרות של המייל...
תודה לך בכל אופן, אשלח גם אני...
@ממענדל שלחתי למייל אחר.
-
@ממענדל שלחתי למייל אחר.
-
@ממענדל זה המייל שאתה שולח. תמחק אח"כ מסיבת ספאם
-
@ממענדל זה המייל שאתה שולח. תמחק אח"כ מסיבת ספאם
@מחנה-ידידים
אוקיי, אני רק שואל האם זהו המייל הנכון? -
@מחנה-ידידים
אוקיי, אני רק שואל האם זהו המייל הנכון?@ממענדל כן
-
@ממענדל זוהי תשובתו של TripleU:
sorry don’t have it anymore
-
@ממענדל זוהי תשובתו של TripleU:
sorry don’t have it anymore
@מחנה-ידידים
חבל.
אני עדיין פונה למשתמשי הפורום, באם יש תח"י את הגרסא אבקש שתפנו אלי, תודה. -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות