בקשת מידע | רוט בSamsung Galaxy A07 האם אפשרי? ואיך?
-
@שמואל-ש. אם אין בוטלואדר אתה לא יכול לגעת במערכת בשום צורה שהיא. לא TWRP, לא רוט, לא גרסא. רק קושחה מקורית של סמסונג.
@יוסי-מחשבים רק בהנחה שאפשר לפתוח בוטלואדר, וכמו שכתבו מעלי.
@יוסי-מחשבים רק בהנחה שאפשר לפתוח בוטלואדר, וכמו שכתבו מעלי.
אין סיבה שלא, עשיתי את זה על כזה מכשיר בדיוק.
-
@יוסי-מחשבים רק בהנחה שאפשר לפתוח בוטלואדר, וכמו שכתבו מעלי.
אין סיבה שלא, עשיתי את זה על כזה מכשיר בדיוק.
-
@יוסי-מחשבים יש סיבה.
כי זה תלוי בגרסת קושחה. כמו שכתבתי בפוסט באתר שלי שהביאו למעלה.@מישהו12 אז שיצרוב קושחה חדשה עם אודין
-
@מישהו12 אז שיצרוב קושחה חדשה עם אודין
-
@יוסי-מחשבים תקרא את הפוסט שהביאו למעלה. הפניתי אליו כבר כמה פעמים

לא תמיד זה אפשרי.@מישהו12 צודק
בפרט שבמכשיר הנוכחי אין גירסאות אחורה
https://samfw.com/firmware/SM-A075F/ILO
עוד קישורים:
לגבי שינמוך:
https://github.com/zenfyrdev/bootloader-unlock-wall-of-shame/blob/main/brands/samsung/README.mdוכמובן עצומה שבטוח תעזור כמו כל עצומה אחרת... (בפרט שיש כבר 100 תומכים!!!)
https://www.change.org/p/samsung-restore-the-oem-unlock-feature-in-one-ui-8-5-9-and-respect-device-ownership -
@מישהו12 צודק
בפרט שבמכשיר הנוכחי אין גירסאות אחורה
https://samfw.com/firmware/SM-A075F/ILO
עוד קישורים:
לגבי שינמוך:
https://github.com/zenfyrdev/bootloader-unlock-wall-of-shame/blob/main/brands/samsung/README.mdוכמובן עצומה שבטוח תעזור כמו כל עצומה אחרת... (בפרט שיש כבר 100 תומכים!!!)
https://www.change.org/p/samsung-restore-the-oem-unlock-feature-in-one-ui-8-5-9-and-respect-device-ownership@יוסי-מחשבים
זה באמת הזיה של סמסונג שלראשונה חוסמת את האפשרות לפתיחת מנהל האיתחול רק עכשו שמתי לב שאחרי ששדרגתי את הגרסה אצלי בפלאפון אין את השורה באפשרויות למפתחיםבקיצור תם עידן הרוט
כמובן עד שיבא איזה צדיק וימצא איך לעקוף את זה -
@יוסי-מחשבים
זה באמת הזיה של סמסונג שלראשונה חוסמת את האפשרות לפתיחת מנהל האיתחול רק עכשו שמתי לב שאחרי ששדרגתי את הגרסה אצלי בפלאפון אין את השורה באפשרויות למפתחיםבקיצור תם עידן הרוט
כמובן עד שיבא איזה צדיק וימצא איך לעקוף את זה -
@יוסי-מחשבים
זה באמת הזיה של סמסונג שלראשונה חוסמת את האפשרות לפתיחת מנהל האיתחול רק עכשו שמתי לב שאחרי ששדרגתי את הגרסה אצלי בפלאפון אין את השורה באפשרויות למפתחיםבקיצור תם עידן הרוט
כמובן עד שיבא איזה צדיק וימצא איך לעקוף את זהכמובן עד שיבא איזה צדיק וימצא איך לעקוף את זה
א. זה ככה כבר כמה חודשים ואף אחד לא פרץ
ב. נעילת בוטלואדר היא מרכיב אבטחה מרכזי באנדרואידהסבירות שמישהו יפרוץ, היא נמוכה. אבל גם אם כן, זה יהיה למכשירים וקושחאות ספציפיים. הסיכוי שמישהו ימצא פרצה אוניברסלית שלא תחסם מיידית, אפסי עד לא קיים כלל.
מה אני צריך לבדוק כדי שאוכל לעשות רוט? רק אם oneUI הוא לא 8 או עוד משהו?
כתבו לך כאן כבר כמה וכמה פעמים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
