שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...
-
ובכלל הם הורידו את הזמן שמהפעם האחורנה שהתקשרת שישמיעו לך עוד פרסומת
-
ובכלל הם הורידו את הזמן שמהפעם האחורנה שהתקשרת שישמיעו לך עוד פרסומת
חברים, רק עכשיו אני רואה את זה וקשה לי לעבור על כל ההודעות.
מה יצא תכלס בסוף? לקוח פרטי זה 30 שקל ומוסד זה 350?לי יש מערכות של מוסדות וכרגע זה 9.9 לחודש לכל קו אולי יהיה שינוי בזמן הקרוב???
-
חברים, רק עכשיו אני רואה את זה וקשה לי לעבור על כל ההודעות.
מה יצא תכלס בסוף? לקוח פרטי זה 30 שקל ומוסד זה 350?לי יש מערכות של מוסדות וכרגע זה 9.9 לחודש לכל קו אולי יהיה שינוי בזמן הקרוב???
@שקיעות-בלימוד סביר להניח שיהיו
פעם הבאה שתחדש זה כבר לא יהיה 9.9... -
חברים, רק עכשיו אני רואה את זה וקשה לי לעבור על כל ההודעות.
מה יצא תכלס בסוף? לקוח פרטי זה 30 שקל ומוסד זה 350?לי יש מערכות של מוסדות וכרגע זה 9.9 לחודש לכל קו אולי יהיה שינוי בזמן הקרוב???
מה יצא תכלס בסוף? לקוח פרטי זה 30 שקל ומוסד זה 350?
לפי מה שאמרו פה ככה זה הולך להיות
לי יש מערכות של מוסדות וכרגע זה 9.9 לחודש לכל קו אולי יהיה שינוי בזמן הקרוב???
כן, ואל תצפה שמישהו יודיע לך... זה פשוט יום אחד זה יפסיק...
-
אני כיום מפתח פרוייקטים ומנהל מספר מערכות IVR אבל לא בימות המשיח.
יש חברה בשם טכנוליין שאני מכיר אישית את המפתח ואת המקצועיות שלו. ואין שם פרסומות.
אפשר לפנות אליהם:
cs@tlivr.com -
אני כיום מפתח פרוייקטים ומנהל מספר מערכות IVR אבל לא בימות המשיח.
יש חברה בשם טכנוליין שאני מכיר אישית את המפתח ואת המקצועיות שלו. ואין שם פרסומות.
אפשר לפנות אליהם:
cs@tlivr.com -
@a.y.f. רק תציין שהם רוצים 15 שקל לחודש עבור קו ללא פרסומות אין לדעת בדיוק מה הפלטפורמה כוללת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות