עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה
-
@nav-anutk יש כזה דבר??
-
@nav-anutk יש כזה דבר??
-
זה מקרה אחד.. (אני גר בחו"ל והמכשיר מאוד פופולרי כאן.. אבל לא ממש מוצלח.. אתמול הביא לי חבר שבוע!!!!אחרי הקנייה מנפילה אחת המגע לא עובד
-
אגב מישהו יודע מה עושים אם שכחו סיסמה..? ולא הצלחתי להיכנס לריקוברי.. אני מדבר על הגדול..
-
@רוצהלדעת
הגדול או הקטן
בעיקרון שתיהם פותחים עם חום ואז הדבק נחלש ומוציאים אבל בגדול יותר מסובך כי כדי לפרק את הקונקטור שלו אתה צריך אחרי שאתה מפרק את המסל להוציא עוד 4/6 ברגים ואז לפרק את הפאנל האחורי ושם הקונקטור שלו (בצד השני)הכי קלל להחליף את כל השן (כל החלק העליון), כי הרבה פעמים הולך הפלאט(הכבל שמוליך את הנתונים לחלק העליון של הפלא) ולא המסך
בקיצצצער מעצבן מאודהרבה הצלחה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות