דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | מה הדרך הכי טובה לפרסום אתר?

בקשת מידע | מה הדרך הכי טובה לפרסום אתר?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
46 פוסטים 12 כותבים 829 צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יאיר.
    כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר.
    #1

    היי,
    בניתי פורום (נודביבי) ואני מחפש אתר כמה שיותר זול ועם תוצאות אמיתיות של פרסום.
    כמו כן, אני ישמח לשמוע ביקורת בונה על הפורום,

    בכללי אם אתם תושבי בני ברק או קרובים כדאי לשלוח להם את הקישור לאתר עם המלל הבא:
    נפתח פורום לתושבי בני ברק, שנועד להועיל בכל התחומים של התושב והיישוב,
    https://bnebrak.com/ מזמנים להרשם!

    תודה רבה.

    מחנה ידידיםמ י זונדלז י 6 תגובות תגובה אחרונה
    6
    • י יאיר.

      היי,
      בניתי פורום (נודביבי) ואני מחפש אתר כמה שיותר זול ועם תוצאות אמיתיות של פרסום.
      כמו כן, אני ישמח לשמוע ביקורת בונה על הפורום,

      בכללי אם אתם תושבי בני ברק או קרובים כדאי לשלוח להם את הקישור לאתר עם המלל הבא:
      נפתח פורום לתושבי בני ברק, שנועד להועיל בכל התחומים של התושב והיישוב,
      https://bnebrak.com/ מזמנים להרשם!

      תודה רבה.

      מחנה ידידיםמ מנותק
      מחנה ידידיםמ מנותק
      מחנה ידידים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יאיר. נראה לי שנתתי מספיק ביקורת בונה בשרשור המיועד... 😄

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

        @יאיר. נראה לי שנתתי מספיק ביקורת בונה בשרשור המיועד... 😄

        י מנותק
        י מנותק
        יאיר.
        כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר.
        #3

        @מחנה-ידידים אתה מתכוון לזה?
        היה באג בשם משתמש עם גרש, זה יתוקן בקרוב, חוץ מזה יש הערות טכניות על האתר?

        אני מתכוון, קטגוריות אחרות, סידור באופן שונה וכד'.

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יאיר.

          @מחנה-ידידים אתה מתכוון לזה?
          היה באג בשם משתמש עם גרש, זה יתוקן בקרוב, חוץ מזה יש הערות טכניות על האתר?

          אני מתכוון, קטגוריות אחרות, סידור באופן שונה וכד'.

          ה מנותק
          ה מנותק
          המתכנת התותח
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @יאיר. אתר ברמה גבוהה,
          לא חושב שיש הרבה מה לשפר, רק כדאי לפרסם אותו באתרים אולי בפרוג (רק אאל"ט עולה שם יקר)

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה המתכנת התותח

            @יאיר. אתר ברמה גבוהה,
            לא חושב שיש הרבה מה לשפר, רק כדאי לפרסם אותו באתרים אולי בפרוג (רק אאל"ט עולה שם יקר)

            י מנותק
            י מנותק
            יאיר.
            כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר.
            #5

            @המתכנת-התותח כתב בבקשת מידע | מה הדרך הכי טובה לפרסום אתר?:

            אולי בפרוג (רק אאל"ט עולה שם יקר)

            יותר מדי...
            פרסום אצלם עולה כמות מטורפת, אני מחפש משהו יותר מציאותי.

            בכללי אם אתם תושבי בני ברק או קרובים כדאי לשלוח להם את הקישור לאתר עם המלל הבא:
            נפתח פורום לתושבי בני ברק, שנועד להועיל בכל התחומים של התושב והיישוב,
            https://bnebrak.com/ מזמנים להרשם!

            מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • י יאיר.

              היי,
              בניתי פורום (נודביבי) ואני מחפש אתר כמה שיותר זול ועם תוצאות אמיתיות של פרסום.
              כמו כן, אני ישמח לשמוע ביקורת בונה על הפורום,

              בכללי אם אתם תושבי בני ברק או קרובים כדאי לשלוח להם את הקישור לאתר עם המלל הבא:
              נפתח פורום לתושבי בני ברק, שנועד להועיל בכל התחומים של התושב והיישוב,
              https://bnebrak.com/ מזמנים להרשם!

              תודה רבה.

              מחנה ידידיםמ מנותק
              מחנה ידידיםמ מנותק
              מחנה ידידים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @יאיר. להגביל למינימום 6 תווים בשם המשתמש

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                @יאיר. להגביל למינימום 6 תווים בשם המשתמש

                י מנותק
                י מנותק
                יאיר.
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @מחנה-ידידים בשביל מה?

                מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יאיר.

                  @מחנה-ידידים בשביל מה?

                  מחנה ידידיםמ מנותק
                  מחנה ידידיםמ מנותק
                  מחנה ידידים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @יאיר. שלא יהיה משתמש בשם י כמו שיש עכשיו. גם פה יש את המגבלה הזו

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • י יאיר.

                    @המתכנת-התותח כתב בבקשת מידע | מה הדרך הכי טובה לפרסום אתר?:

                    אולי בפרוג (רק אאל"ט עולה שם יקר)

                    יותר מדי...
                    פרסום אצלם עולה כמות מטורפת, אני מחפש משהו יותר מציאותי.

                    בכללי אם אתם תושבי בני ברק או קרובים כדאי לשלוח להם את הקישור לאתר עם המלל הבא:
                    נפתח פורום לתושבי בני ברק, שנועד להועיל בכל התחומים של התושב והיישוב,
                    https://bnebrak.com/ מזמנים להרשם!

                    מחנה ידידיםמ מנותק
                    מחנה ידידיםמ מנותק
                    מחנה ידידים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @יאיר. נתת קישור לרכוסניק

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                      @יאיר. נתת קישור לרכוסניק

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יאיר.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @מחנה-ידידים תוקן.

                      מחנה ידידיםמ ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • י יאיר.

                        @מחנה-ידידים תוקן.

                        מחנה ידידיםמ מנותק
                        מחנה ידידיםמ מנותק
                        מחנה ידידים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @יאיר. גם את ה unread תוריד. שיוביל לדף הבית

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • י יאיר.

                          @מחנה-ידידים תוקן.

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          המתכנת התותח
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @יאיר. מה עם החתול השחור?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                            @יאיר. שלא יהיה משתמש בשם י כמו שיש עכשיו. גם פה יש את המגבלה הזו

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יאיר.
                            כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר.
                            #13

                            @מחנה-ידידים כתב בבקשת מידע | מה הדרך הכי טובה לפרסום אתר?:

                            @יאיר. שלא יהיה משתמש בשם י כמו שיש עכשיו. גם פה יש את המגבלה הזו

                            יטופל בע"ה.

                            @יאיר. מה עם החתול השחור?

                            כמה עולה שם?
                            יש שם באמת פרסום שמביא תוצאות?

                            לצערי התנסתי עם אתרים שיש להם מאות אלפי משתמשים ובפועל לא היה חשיפה.

                            מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יאיר.

                              @מחנה-ידידים כתב בבקשת מידע | מה הדרך הכי טובה לפרסום אתר?:

                              @יאיר. שלא יהיה משתמש בשם י כמו שיש עכשיו. גם פה יש את המגבלה הזו

                              יטופל בע"ה.

                              @יאיר. מה עם החתול השחור?

                              כמה עולה שם?
                              יש שם באמת פרסום שמביא תוצאות?

                              לצערי התנסתי עם אתרים שיש להם מאות אלפי משתמשים ובפועל לא היה חשיפה.

                              מחנה ידידיםמ מנותק
                              מחנה ידידיםמ מנותק
                              מחנה ידידים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @יאיר. הציעו כבר בפורום ו @kasnik אמר לא לדבר עליו מאחורי הגב...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • N מנותק
                                N מנותק
                                nazyoda267
                                מורחק
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                אם אתה שואל אותי
                                https://search.google.com/search-console/welcome לפרסם בחיפוש גוגל
                                לפרסם לאנשים: פרוג

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • N nazyoda267

                                  אם אתה שואל אותי
                                  https://search.google.com/search-console/welcome לפרסם בחיפוש גוגל
                                  לפרסם לאנשים: פרוג

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יאיר.
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @nazyoda267 כמובן שזה כבר בגוגל,
                                  אתה יכול לחפש "פורום בני ברק"
                                  כמו שכתבתי זה עולה יותר מדי בפרוג.

                                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י יאיר.

                                    @nazyoda267 כמובן שזה כבר בגוגל,
                                    אתה יכול לחפש "פורום בני ברק"
                                    כמו שכתבתי זה עולה יותר מדי בפרוג.

                                    N מנותק
                                    N מנותק
                                    nazyoda267
                                    מורחק
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @יאיר. בתור מאמר לא פרסום!
                                    זה מה שאני עשיתי

                                    מחנה ידידיםמ י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • N nazyoda267

                                      @יאיר. בתור מאמר לא פרסום!
                                      זה מה שאני עשיתי

                                      מחנה ידידיםמ מנותק
                                      מחנה ידידיםמ מנותק
                                      מחנה ידידים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @nazyoda267 עשו את זה והמאמר נמחק

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • N nazyoda267

                                        @יאיר. בתור מאמר לא פרסום!
                                        זה מה שאני עשיתי

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יאיר.
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @nazyoda267 עשית והם לא מחקו?
                                        אפשר קישור?

                                        ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י יאיר.

                                          @nazyoda267 עשית והם לא מחקו?
                                          אפשר קישור?

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          המתכנת התותח
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @יאיר. הם מוחקים את זה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר