בקשה | אפליקצית שלט למזגן
-
AcRemoteIL-debug.ap
עובד עד השלב שאני מנסה ללחוץ על כיבוי או כל מקש אחר באפליקצייה.
@מיגו-להוציא יופי. גם אצלי
זה היה לניסיון -
@מחנה-ידידים אז לא ערכת את האפליקצייה של ה F21 PRO שהעלתי לך?
יצרת אפליקציה אחרת מחדש?
למה לא לערוך את הקיים?
הוא ממש פשוט ואפקטיבי. -
@מחנה-ידידים אז לא ערכת את האפליקצייה של ה F21 PRO שהעלתי לך?
יצרת אפליקציה אחרת מחדש?
למה לא לערוך את הקיים?
הוא ממש פשוט ואפקטיבי.@דוד-המלך-3 יצרתי על בסיס הקיים
-
פוסט זה נמחק!
-
@מחנה-ידידים אז לא ערכת את האפליקצייה של ה F21 PRO שהעלתי לך?
יצרת אפליקציה אחרת מחדש?
למה לא לערוך את הקיים?
הוא ממש פשוט ואפקטיבי.@דוד-המלך-3 הנה האפליקציה
אלקטרה R51M/E עובד לי למזגן בבית
השאר אני לא יכול לבדוק
אשמח אם תעדכנו מה עובד לכם.
-
@דוד-המלך-3 הנה האפליקציה
אלקטרה R51M/E עובד לי למזגן בבית
השאר אני לא יכול לבדוק
אשמח אם תעדכנו מה עובד לכם.
@דוד-המלך-3 הנה האפליקציה
אלקטרה R51M/E עובד לי למזגן בבית
השאר אני לא יכול לבדוק
אשמח אם תעדכנו מה עובד לכם.AcRemoteIL-סופי עובד.apk
תודה על ההשקעה,
נוכל לבדוק אם תעלה בסיומת שונה, כרגיל... -
@דוד-המלך-3 הנה האפליקציה
אלקטרה R51M/E עובד לי למזגן בבית
השאר אני לא יכול לבדוק
אשמח אם תעדכנו מה עובד לכם.AcRemoteIL-סופי עובד.apk
תודה על ההשקעה,
נוכל לבדוק אם תעלה בסיומת שונה, כרגיל... -
דבר ראשון,
לא תומך מקשים מלא.דבר שני,
הוא כותב על רובם "קוד IR עדיין לא הוגדר - ראה REDME"וה"שלח קוד הבא" לא מגיב ללחיצה.
אבל בכללי נראה פשוט קליל וזריז
-
דבר ראשון,
לא תומך מקשים מלא.דבר שני,
הוא כותב על רובם "קוד IR עדיין לא הוגדר - ראה REDME"וה"שלח קוד הבא" לא מגיב ללחיצה.
אבל בכללי נראה פשוט קליל וזריז
@מיגו-להוציא זה קודים חסויים
היה קשה לקלוט אותם מהשלט
כרגע 13 דגמים מתוך 31 אמורים לעבוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

