Nox בעברית
-

ואז ללחוץ על SET
מה קורה? @רבנן-ברכו@A0533057932 אתה יכול להראות לי איך עשית 1. אנדרואיד 7 2. איך עשית רוט.
תודה -
זה אותו דבר בדיוק ואם יש למאן דהו פיתרון או שהסתדר בעצמו לפי ההנחיות הנ"ל אשמח מאוד שיסביר
@רבנן-ברכו אין לך רוט
מה לא מובן
אתה לא יכול לשנות
ו@sakran בMulti-Drive מוסיפים אמולטור נוסף ובוחרים באנדרואיד 7
ובהגדרות של האמולטור לאחר הפתיחה מגדירים רוט -
@A0533057932 אתה יכול להראות לי איך עשית 1. אנדרואיד 7 2. איך עשית רוט.
תודה -
@רבנן-ברכו אולי לא הבנת
האמולטור לא משתנה לעברית
רק אפליקציות שתתקין יהיו בעברית
תפתח למשל את גוגל פליי ותראה -
@רבנן-ברכו אתה לא מבין?
שהאפליקציות יהיו בעברית -
@רבנן-ברכו אין לך רוט
מה לא מובן
אתה לא יכול לשנות
ו@sakran בMulti-Drive מוסיפים אמולטור נוסף ובוחרים באנדרואיד 7
ובהגדרות של האמולטור לאחר הפתיחה מגדירים רוט@A0533057932 קודם כל תודה רבה אבל יש לי שאלה, איך אני מעביר את כל האפליקציות והחומר וכו' של האמולטור הקודם לחדש, אני רוצה למחוק את הקודם ולהשתמש רק באנדרואיד 7.
-
@A0533057932 קודם כל תודה רבה אבל יש לי שאלה, איך אני מעביר את כל האפליקציות והחומר וכו' של האמולטור הקודם לחדש, אני רוצה למחוק את הקודם ולהשתמש רק באנדרואיד 7.
@sakran אתה לא מעביר
או ליתר דיוק לא ראיתי מידע רשמי על כך
יתכן שניתן במאמץ רב למצוא דרך
אולם זה לכאורה סתם מיותר
הרבה יותר מהיר להתקין מחדש -
ש שאול 208 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
