הצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן
-
@יעקב2 ביום שישי בצהורים אני יכול אם תרצה דבר איתי לגבי מה שאתה רואה אחי פשוט תקשיב זה ממש לא מסובך אתה מוריד מכאן https://drive.google.com/file/d/1tWMzQudCOWxXcJopXEbT9ecVKF96sTWx/view?usp=drive_open את הADB כי נראה לי שפשוט אין לך את הכלי הזה תוריד את הכלי הזה תתקין דרברים ואז בתקיה שבה נמצא הADB בתקיה הזאת בדיוק פתח CMD על ידי שבנתיב של התקיה תקליד CMD ואז את הפקודה של ההתקנה כמובן שהמכשיר חייב להיות מחובר ואם אתה רוצה שישי בצהורים אני פנוי.
-
@יעקב2 ביום שישי בצהורים אני יכול אם תרצה דבר איתי לגבי מה שאתה רואה אחי פשוט תקשיב זה ממש לא מסובך אתה מוריד מכאן https://drive.google.com/file/d/1tWMzQudCOWxXcJopXEbT9ecVKF96sTWx/view?usp=drive_open את הADB כי נראה לי שפשוט אין לך את הכלי הזה תוריד את הכלי הזה תתקין דרברים ואז בתקיה שבה נמצא הADB בתקיה הזאת בדיוק פתח CMD על ידי שבנתיב של התקיה תקליד CMD ואז את הפקודה של ההתקנה כמובן שהמכשיר חייב להיות מחובר ואם אתה רוצה שישי בצהורים אני פנוי.
-
זה כותב נכשל כי ''
הפקודה החזירה:- daemon not running; starting now at tcp:5037
- daemon started successfully
List of devices attached
R83Y60EDQ2K device product:gta9xx model:SM_X115 device:gta9 transport_id:1''
במכשיר רוט
-
@יעקב2 אם אתה פה עד שעה 4 אני היתחבר עכשיו מרחוק ונגמור עם זה...
@הישבשר-המלומד אני מאוד אשמח
-
@יעקב2 אם אתה פה עד שעה 4 אני היתחבר עכשיו מרחוק ונגמור עם זה...
מה שביקשתי פה
https://mitmachim.top/post/1173710
קיים באפליקציה שלך נכון להיום?
והאם מתוכנן עתידי ומתי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
![Screenshot_20260617_184047[1].jpg](/assets/uploads/files/1781711003973-screenshot_20260617_184047-1.jpg)