בקשת מידע | AI אופליין
-
@ישראל123 כתב בבקשת מידע | AI אופליין:
השתמשתי בQwen 3.5 4B והוא ממש זוועה בעברית (אולי לא הגדרתי נכון את ה-Modelfile???) ו בGemma 4 E2B הוא פי כמה טוב בעברית
סביר להניח שלא הגדרת נכון כי ל-Qwen 3.5 יש הגדרות מיוחדות.
אבל בכל אופן הוא באמת פחות טוב בעברית מ-Gemma 4. -
@המלאך שיחה כללית בעיקר ואשמח גם לעריכת תמונות מעבד i3
-
מיהו יודע מה הAI הכי טוב שעובד אופליין על מחשב 8 גיגה RAM ואיך ורידים אותו ושיעבוד טוב בעברית
-
לי יש I3 GEN 3 16 GB RAM
אף מודל לא הצלחתי להריץ. גם את הדל ביותר.
[אולי הורדה כושלת כי אני ברימון? לא נראה לי]
השמשתי ב LM Studio
AI המליץ על זה: Phi-3.1-mini בגרסת IQ3_M)
אשמח לעדכון אם תצליח.@הנני-העני כתב בבקשת מידע | AI אופליין:
אף מודל לא הצלחתי להריץ. גם את הדל ביותר.
עם איזו תוכנה ניסית? (ואיזה מודלים? יש מודל של 270M פרמטרים, עולה כמעט על כל מחשב..)
-
לי יש I3 GEN 3 16 GB RAM
אף מודל לא הצלחתי להריץ. גם את הדל ביותר.
[אולי הורדה כושלת כי אני ברימון? לא נראה לי]
השמשתי ב LM Studio
AI המליץ על זה: Phi-3.1-mini בגרסת IQ3_M)
אשמח לעדכון אם תצליח.@הנני-העני כתב בבקשת מידע | AI אופליין:
AI המליץ על זה: Phi-3.1-mini בגרסת IQ3_M)
אסור לשאול AI על הנושא הזה... הוא טעה בכל פרט...
-
@CSS-0 אסור לעלות את הקישור הזה תמחק אותו
-
@CSS-0 אסור לעלות את הקישור הזה תמחק אותו
-
@ישראל-1111 מותר לעלות... כי מי שיש לו נטפרי לא יכול להוריד זה לא פריצת סינונים ותפסיקו לבלבל את המוח כל היום על שטויות.
@CSS-0 אותו דבר אמרו לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
