בקשת מידע | הוספת רקעים לנוקיה 215/225
-
הצלחתי להוסיף תמונה לרקעים עם התוכנה הנ"ל, אמנם קרה איזה משהו שהשתבש בטלפון שכל פעם הוא נשאר על המסך הקודם.@shishko
ולענין כל המבקשים את הגרסה מי שהביא לי את זה אמר לי לא להעביר הלאה אבל מכיון שהוא העביר לי את זה שזה היה גרסה עדכנית אני צריך לשאול אותו אם זה עדין רלוונטי, הגרסאות שיש לי זה Q7 גרסה 8 ו4 על 4 גרסה 10 כך שזה ממש ישן אבל אני ישאל אותו בהזדמנות אם אני יכול להעביר
-
הצלחתי להוסיף תמונה לרקעים עם התוכנה הנ"ל, אמנם קרה איזה משהו שהשתבש בטלפון שכל פעם הוא נשאר על המסך הקודם.@shishko
ולענין כל המבקשים את הגרסה מי שהביא לי את זה אמר לי לא להעביר הלאה אבל מכיון שהוא העביר לי את זה שזה היה גרסה עדכנית אני צריך לשאול אותו אם זה עדין רלוונטי, הגרסאות שיש לי זה Q7 גרסה 8 ו4 על 4 גרסה 10 כך שזה ממש ישן אבל אני ישאל אותו בהזדמנות אם אני יכול להעביר
-
נסיתי לשאוב לפי המדריך הזהhttps://mitmachim.top/topic/60574/בירור-שאיבה-ב-spd/2?_=1775814855214 את הגרסה האחרונה ויצא לי קבצים שלא שוקלים כלום למישהו יש ידע בענין?
@מישהו12 -
נסיתי לשאוב לפי המדריך הזהhttps://mitmachim.top/topic/60574/בירור-שאיבה-ב-spd/2?_=1775814855214 את הגרסה האחרונה ויצא לי קבצים שלא שוקלים כלום למישהו יש ידע בענין?
@מישהו12 -
נסיתי לשאוב לפי המדריך הזהhttps://mitmachim.top/topic/60574/בירור-שאיבה-ב-spd/2?_=1775814855214 את הגרסה האחרונה ויצא לי קבצים שלא שוקלים כלום למישהו יש ידע בענין?
@מישהו12כתב בבקשת מידע | הוספת רקעים לנוקיה 215/225:
נסיתי לשאוב לפי המדריך הזהhttps://mitmachim.top/topic/60574/בירור-שאיבה-ב-spd/2?_=1775814855214 את הגרסה האחרונה ויצא לי קבצים שלא שוקלים כלום למישהו יש ידע בענין?
@מישהו12לפי מה שיצא לי זה בגלל שלא מוגדר גודל במחיצות אם יש למישהו מידע בענין אני אשמח
@אליר325000 -
הצלחתי להוסיף תמונה לרקעים עם התוכנה הנ"ל, אמנם קרה איזה משהו שהשתבש בטלפון שכל פעם הוא נשאר על המסך הקודם.@shishko
ולענין כל המבקשים את הגרסה מי שהביא לי את זה אמר לי לא להעביר הלאה אבל מכיון שהוא העביר לי את זה שזה היה גרסה עדכנית אני צריך לשאול אותו אם זה עדין רלוונטי, הגרסאות שיש לי זה Q7 גרסה 8 ו4 על 4 גרסה 10 כך שזה ממש ישן אבל אני ישאל אותו בהזדמנות אם אני יכול להעביר
@בסדבסד כתב בבקשת מידע | הוספת רקעים לנוקיה 215/225:
||ולענין כל המבקשים את הגרסה מי שהביא לי את זה אמר לי לא להעביר הלאה אבל מכיון שהוא העביר לי את זה שזה היה גרסה עדכנית אני צריך לשאול אותו אם זה עדין רלוונטי, הגרסאות שיש לי זה Q7 גרסה 8 ו4 על 4 גרסה 10 כך שזה ממש ישן אבל אני ישאל אותו בהזדמנות אם אני יכול להעביר||
@בסדבסד כתב בבקשת מידע | הוספת רקעים לנוקיה 215/225:
||החלום זה להוסיף דברים לתפריט אבל הבנתי שזה חסר סיכוי מכיון שהם הצפינו את הקובץ הזה ||(ספוילר עושים ע"י שתי מעברי שורות)
-
@המתעניין1 אני צריך לבדוק כרגע לא, אני מקווה שבהמשך כן,
אבל לצורך מה אתה צריך זה גרסה ממש ישנה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות