אני לא מצליח למחוק עם CMD
-
ניסיתי למחוק איזה קובץ שלא הלך לי במחיקה רגילה דרך cmd ולהפתעתי התגובה שקיבלתי היא ש-CMD לא תומך במחיקה כי זה לא קובץ או משהו כזה,
מצו"ב צילו"מ של הפקודה והפלט- אשמח אם תוכלו להחכים אותי בעניין
בתודה מראש
לא הצלחתי להעלות צילו"צ אז אני מעלה את ההעתקה של הפקודה והפלט:
C:\Users\ADMINSTRATOR>delet c:\ program files (x86):\ common files:\ adobe
'delet' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file. -
ניסיתי למחוק איזה קובץ שלא הלך לי במחיקה רגילה דרך cmd ולהפתעתי התגובה שקיבלתי היא ש-CMD לא תומך במחיקה כי זה לא קובץ או משהו כזה,
מצו"ב צילו"מ של הפקודה והפלט- אשמח אם תוכלו להחכים אותי בעניין
בתודה מראש
לא הצלחתי להעלות צילו"צ אז אני מעלה את ההעתקה של הפקודה והפלט:
C:\Users\ADMINSTRATOR>delet c:\ program files (x86):\ common files:\ adobe
'delet' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file. -
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
מצו"ב צילו"מ של הפקודה והפלט- אשמח אם תוכלו להחכים אותי בעניין
כדי שנוכל לעזור לך, תן צילו"מ, ועדיף את הפלט המלא...
@מוטי-מן אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
מצו"ב צילו"מ של הפקודה והפלט- אשמח אם תוכלו להחכים אותי בעניין
כדי שנוכל לעזור לך, תן צילו"מ, ועדיף את הפלט המלא...
אתה צודק שכחתי להדביק- אני כבר כותב שוב ומעלה- סליחה
-
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
מצו"ב צילו"מ של הפקודה והפלט- אשמח אם תוכלו להחכים אותי בעניין
כדי שנוכל לעזור לך, תן צילו"מ, ועדיף את הפלט המלא...
@מוטי-מן אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
מצו"ב צילו"מ של הפקודה והפלט- אשמח אם תוכלו להחכים אותי בעניין
כדי שנוכל לעזור לך, תן צילו"מ, ועדיף את הפלט המלא...
אני לא מצליח להעלות תמונה יש שגיאה בשרת,
אני מצרף כיתוב
C:\Users\ADMINSTRATOR>delet c:\ program files (x86):\ common files:\ adobe
'delet' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file. -
@מוטי-מן אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
מצו"ב צילו"מ של הפקודה והפלט- אשמח אם תוכלו להחכים אותי בעניין
כדי שנוכל לעזור לך, תן צילו"מ, ועדיף את הפלט המלא...
אני לא מצליח להעלות תמונה יש שגיאה בשרת,
אני מצרף כיתוב
C:\Users\ADMINSTRATOR>delet c:\ program files (x86):\ common files:\ adobe
'delet' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file. -
@משחזר-מידע אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
delet
אל תכתוב delet
כתוב del
(אגב כותבים delete)tייש"כ גדול- ככה זה כשלומדים ופעם ראשונה שמנסים להריץ פקודה מהראש [והאנגלית לא משהו],
עשיתי כמו שאמרת לי- וזה לא נמחק- הנה הפלט: C:\Users\ADMINSTRATOR>del c:\ program files (x86):\ coomon files:\ adobe
The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
מה אפשר לעשות- איך אני מוחק את זה?- זה הנתיב- מצו"ב צילו"מ,

-
@משחזר-מידע אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
delet
אל תכתוב delet
כתוב del
(אגב כותבים delete)tייש"כ גדול- ככה זה כשלומדים ופעם ראשונה שמנסים להריץ פקודה מהראש [והאנגלית לא משהו],
עשיתי כמו שאמרת לי- וזה לא נמחק- הנה הפלט: C:\Users\ADMINSTRATOR>del c:\ program files (x86):\ coomon files:\ adobe
The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
מה אפשר לעשות- איך אני מוחק את זה?- זה הנתיב- מצו"ב צילו"מ,

-
יש עוד בעיה
מכיוון שיש רווחים צריך לכתוב גרשיים בהתחלה ובסוף -
נדמה שיש בעיה שלישית
על פי הפקודה נראה לי שאתה רוצה למחוק תיקיה
תיקיה לא מוחקים עם del
rd זה למחוק תיקיה -
נדמה שיש בעיה שלישית
על פי הפקודה נראה לי שאתה רוצה למחוק תיקיה
תיקיה לא מוחקים עם del
rd זה למחוק תיקיה -
@משחזר-מידע @MERS עם המתג s כדי למחוק גם את כל התוכן של התיקיה והעץ, ומתג Q למחיקה שקטה ללא שאלה
@בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@משחזר-מידע @MERS עם המתג s כדי למחוק גם את כל התוכן של התיקיה והעץ, ומתג Q למחיקה שקטה ללא שאלה
איפה להכניס אותו?
-
@בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@משחזר-מידע @MERS עם המתג s כדי למחוק גם את כל התוכן של התיקיה והעץ, ומתג Q למחיקה שקטה ללא שאלה
איפה להכניס אותו?
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@משחזר-מידע @MERS עם המתג s כדי למחוק גם את כל התוכן של התיקיה והעץ, ומתג Q למחיקה שקטה ללא שאלה
איפה להכניס אותו?
rmdir /s /q c\programfiles וכו'
-
@משחזר-מידע @יהודה-12 תגידו לי אם הבנתי נכון ואני צריך לכתוב כך:
red "c:\program files (x86)\ common files\ adobe"
בתודה מראש,
ואשמח לדעת איזה רצף אפשר לעשות בלי צורך בגרשיים,
בתודה מראש@MERS
RD
לא RED
בנוסף
אם בתיקיה יש תוכן אתה צריך להשתמש עם S/
ללא זה הוא לא יכול למחוק תיקיות עם תוכן רק תיקיה ריקה בלבדאם יש רווחים אין אפשרות להשתמש ללא גרשיים
-
@משחזר-מידע @בנצי-20 אני מתקן תגידו לי אם זה בסדר
rd\s"c:\ program files (x86)\ common files\ adobe"
בתודה מראש -
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
rd\s"c:\ program files (x86)\ common files\ adobe"
"rd /s "c:\ program files (x86)\ common files\ adobe
עם רווחים@בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
rd\s"c:\ program files (x86)\ common files\ adobe"
"rd \s "c:\ program files (x86)\ common files\ adobe
עם רווחיםייש"כ גדול- אני עושה עכשיו
-
Foreward slash !!!
-
@בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
rd\s"c:\ program files (x86)\ common files\ adobe"
"rd \s "c:\ program files (x86)\ common files\ adobe
עם רווחיםייש"כ גדול- אני עושה עכשיו
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
rd\s"c:\ program files (x86)\ common files\ adobe"
"rd \s "c:\ program files (x86)\ common files\ adobe
עם רווחיםייש"כ גדול- אני עושה עכשיו
לא יעבוד
-
Foreward slash !!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות