כניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע
-
@משה-כהן אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן מנהל התקנים מה איתו?


יש מצב שווינדוס לא תומכים בסורק כזה וזה לא חיסרון של דרייברים
-
@משה-כהן אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן מנהל התקנים מה איתו?


יש מצב שווינדוס לא תומכים בסורק כזה וזה לא חיסרון של דרייברים
@aiib אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן מנהל התקנים מה איתו?


יש מצב שווינדוס לא תומכים בסורק כזה וזה לא חיסרון של דרייברים
יש מציאות למצוא סורק מתאים?
@שמואל ? -
@aiib אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן מנהל התקנים מה איתו?


יש מצב שווינדוס לא תומכים בסורק כזה וזה לא חיסרון של דרייברים
יש מציאות למצוא סורק מתאים?
@שמואל ? -
@bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן אפשר לקנות כזה שמתחבר לUSB ..
אבל השאלה אם זה נח לך ?אם יש לך קישור אני אשמח
@משה-כהן אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן אפשר לקנות כזה שמתחבר לUSB ..
אבל השאלה אם זה נח לך ?אם יש לך קישור אני אשמח
-
@bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:
@משה-כהן פעם שלא עבד לך
בתחילת הפוסט אז עזר לך מה ש @בערל נתן לך ?בזמנו שום דבר לא עזר אבל אז המצב היה שונה שבכלל לא היה מוצג ההגדרה של טביעת אצבע בהגדרות כניסה
-
אם מישהו יכול לעזור לי
יש לי דל לטיטיוד 5420,
מחקתי את המנהל התקן של הטביעת אצבע אני צריך אותו ואת הדרייבר שלו אודה למי שיכול לעזור -
אם מישהו יכול לעזור לי
יש לי דל לטיטיוד 5420,
מחקתי את המנהל התקן של הטביעת אצבע אני צריך אותו ואת הדרייבר שלו אודה למי שיכול לעזור@חיים-המצחיק
עברת על חוקי הפורום? -
אם מישהו יכול לעזור לי
יש לי דל לטיטיוד 5420,
מחקתי את המנהל התקן של הטביעת אצבע אני צריך אותו ואת הדרייבר שלו אודה למי שיכול לעזור@חיים-המצחיק
אתה באמת מצחיק


ממתי מקפיצים נושא כ"כ ישן תפתח נושא חדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות