בעיה | kdroid installerבלינוקס
-
שאלתי את ג'מיני ולפי דבריו זו הבעיה:
התוכנה Kdroid Installer היא בסך הכל "מעטפת" גרפית (GUI), והיא מנסה להתחבר למנוע שנקרא Waydroid. מכיוון ש-Waydroid לא מותקן על המערכת שלך, אין לתוכנה עם מי "לדבר".
למה זה קרה?
הקובץ DEB שהתקנת כנראה לא הגדיר את Waydroid כ"תלות חובה" (Dependency), ולכן ההתקנה נראתה מוצלחת למרות שהמרכיב הכי חשוב היה חסר.
@לא-מתייאש האם זה נכון?
(לא רציתי לבדוק בעצמי ע"י התקנה של WAYDROID כי אין לי מקום פנוי במחשב) -
@לינוקסאי אתה מנווט לתיקייה שבה נמצא קובץ ההרצה שלך עם הפקודה cd. לדוגמא, אם הקובץ נמצא בשולחן העבודה אז תקליד בטרמינל
cd ~/Desktop.
לפעמים אתה גם צריך לתת לו הרשאות הפעלהchmod +x kdroid.deb- במקום kdroid.deb תכתוב את השם המדוייק של הקובץ.
לסיום, תאמר למנהל החבילות להתקין את הקובץ עם הפקודה
sudo apt install ./kdroid.deb
חשוב מאוד ה-/.לפני השם של הקובץ. זה אומר למנהל החבילות "הקובץ נמצא בתיקייה הנוכחית - לא בשרת" -
התקנתי קיידרואיד אינסטלר במחשב שלי (דביאן 13) מקובץ DEB ההתקנה הצליחה, אבל התוכנה לא נפתחת!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

ובתיאור לא כתוב כלום חוץ מהשם של האפליקציה, אפשרות לקבלת יומן השינויים וצילום מסך