בירור | כל מיני פונטים שיוצרו ע"י AI בדרך לאתר לציבור הרחב
-
@yoel כתב בבירור | כל מיני פונטים שייצורו ע"י AI בדרך לאתר לציבור הרחב:
בתקווה שכולם מרוצים מכותרת האשכול...
מצוין
הארת כתיב
*שיוצרו
ולא שייצורופוסט זה נמחק! -
@אברהם-גלסר כתב בבירור | כל מיני פונטים שייצורו ע"י AI בדרך לאתר לציבור הרחב:
או שנוצרו
מבחינה ניסוחית זה פחות מדויק, כי נוצרו משמע שהכל נעשה ע"י AI אולם ע"פ מה שאני מבין עדין צריך בזה עבודה בכדי ליצור פונט שלם, ולכן יותר ראוי לכתוב "יוצרו" שמשמע "שהסתייעו" ב AI ואילו הלשון נוצרו משמע נוצר "מראשיתו" ב AI
-
כבר העאלתי לדרייב,ולגבי פרוייקט תיצור איתי קשר yoelyoel8a@gmail.com
-
@yoel יישר כח על הפונטים
שמתי לב, ותקן אותי אם אני טועה, שכל הפונטים הם אותם צורה של שרטוט, רק הבפנים שונה
כדאי לשדרג שהפונט עצמו יהיה בשרטוט שונה ולא רק הצבעים@לשכת-הרב כרגע בילתי אפשרי,
כי כל מנועי הAI יש להם כמה סגנונות בודדים לכתב עברי (מרובע, סריף, סנס סריף וכתב יד),
מה שגורם לכל המודעות עם הטקסט בעברית שעוצבו בAI להראות אותו דבר.לפני תקופה ארוכה ניסיתי לאמן כמה מודלים בסגנונות כתב חדשים כמו קליגרפיה ידנית וכדו', ללא הצלחה.
כאן - לפי מה שהבנתי - @yoel לא מצייר את הצורה של האות אלא נותן לAI לבנות צורה,
מה שמביא אותנו לתוצאה דלעיל שוב ושוב. -
@yoel יישר כח על הפונטים
שמתי לב, ותקן אותי אם אני טועה, שכל הפונטים הם אותם צורה של שרטוט, רק הבפנים שונה
כדאי לשדרג שהפונט עצמו יהיה בשרטוט שונה ולא רק הצבעים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


אני בחרתי פונט מהקנבה והלבשתי עליו