הנגן לא נדלק (ללא שם)
-
שלום חברים,
קניתי את הנגן ללא השם (למי שמכיר...)
נגן ממש מעולה mp4 עם אפשרות לבלוטוס', העתקת קבצים
מסך די גדול, ובקיצור ממש טוב.
ממש לפני כמה שעות ניסיתי להדליק אותו ופשוט לא עובד!
ניסיתי לחבר אותו לטעינה, ואפילו חיברתי אותו למחשב
והוא פשוט, כך נראה, שבק חיים...
העניין הוא שהוא ממש חדש (בערך חודשיים...)
ולא מצאתי לכך סיבה טובה כגון, שנרטב, נפל או משהו כזה.
אשמח לעזרה!
מצורפת תמונה למי שמבין בזה.

-
שלום חברים,
קניתי את הנגן ללא השם (למי שמכיר...)
נגן ממש מעולה mp4 עם אפשרות לבלוטוס', העתקת קבצים
מסך די גדול, ובקיצור ממש טוב.
ממש לפני כמה שעות ניסיתי להדליק אותו ופשוט לא עובד!
ניסיתי לחבר אותו לטעינה, ואפילו חיברתי אותו למחשב
והוא פשוט, כך נראה, שבק חיים...
העניין הוא שהוא ממש חדש (בערך חודשיים...)
ולא מצאתי לכך סיבה טובה כגון, שנרטב, נפל או משהו כזה.
אשמח לעזרה!
מצורפת תמונה למי שמבין בזה.

-
@אריה-רבר לא תאמיןןןן אבל זה בדיוק מה שקרה לי.

(אחרי שפרסמתי...).
ניסיתי אחרי כמה שעות לחבר למטען ופתאום הוא נדלק
כאילו לא קרה כלום!
אחרי זה הבנתי שזה היה בגלל שלא היה לו סוללה בכלל.... -
@QJDTOP למה אתה חושב ככה? קנית אותו?
זאת אומרת לא שאני סוכן מכירות שמנסה לשכנע אבל מה רע בו? -
@QJDTOP למה אתה חושב ככה? קנית אותו?
זאת אומרת לא שאני סוכן מכירות שמנסה לשכנע אבל מה רע בו? -
-
@המתמחה אין בעיה תקנה מה שנוח לך אמרתי שאני יותר ממליץ על המקורי כי יש יותר תמיכה הטאצ' טוב האיכות זה HD אמיתי וכו'
-
@מוטי-ברנד הבעיה שזה לא סמארט באס אלא סמארט HD
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות