דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G

שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
114 פוסטים 26 כותבים 5.4k צפיות 32 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y yosef368

    למישהו הגיע כבר המכשיר?
    יש צפי?
    עריכה: המכשיר הגיע אליי היום

    ה מנותק
    ה מנותק
    האיש הלבן
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #105

    @yosef368 כתב בשיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G:

    עריכה: המכשיר הגיע אליי היום

    מחכים לסקירה מקיפה...

    תודה מראש

    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • Y yosef368

      למישהו הגיע כבר המכשיר?
      יש צפי?
      עריכה: המכשיר הגיע אליי היום

      N מנותק
      N מנותק
      nachum
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #106

      @yosef368 מגניב אחי,
      המכשיר שלי עכשיו רק בטיסה,
      שילמת עליו מכס?

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • N nachum

        @yosef368 מגניב אחי,
        המכשיר שלי עכשיו רק בטיסה,
        שילמת עליו מכס?

        Y מנותק
        Y מנותק
        yosef368
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #107

        @nachum אני ביקשתי מהם שיצהירו 60 דולר הם עשו פרצופים, אמרתי להם אם ככה תבטלו את ההזמנה. אז הם אמרו שיצהירו...
        לא שילמתי מכס

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • ה האיש הלבן

          @yosef368 כתב בשיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G:

          עריכה: המכשיר הגיע אליי היום

          מחכים לסקירה מקיפה...

          תודה מראש

          Y מנותק
          Y מנותק
          yosef368
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #108

          @האיש-הלבן לא היה לי זמן, ישבתי על IMEI ועדיין לא מצאתי פתרון.
          מקווה שאמצא פיתרון ואז זמן לסקר בנחת.
          סה''כ מכשיר מצויין, לגבי הנראות עם הג'לי סטאר לא היתה שום בעיה. אבל המכשיר הזה קצת גבולי, אבל בסופו של דבר זה יכול להכנס בתוך הכף יד אז ככה שזה עובר.
          הוא מאוד מהיר והמצלמה שלו טובה יותר משל יוניהרץ. הן מבחינת חדות והן מבחינת היציבות.
          הוא לא כזה כבד כמו שחשבתי, שזה מעולה. (בהשוואה לארמור מיני 20 מרגיש לבנה.)
          אני מחזיק את הג'לי סטאר בין הזרת לאצבע ומשתמש בעיקר עם האגודל. בfossibot זה לא כל כך אפשרי, זה די כואב אז זה חיסרון.
          המסך לא מספיק פרופורציונלי והוא יחסית ארוך וצר אבל לא נורא.
          הסים שלי לא תומך ב5g אז לא יכולתי לבדוק את נושא מהירות הגלישה. במידה ואחליט שאני נשאר איתו באופן סופי אז כמובן שאשדרג את החבילה.
          יש לו אפשרות מובנית להגביל את הטעינה בסוללה ל80 אחוז כדי לשמור על חיי הסוללה, מה שאומר שהטעינה תגיע כל פעם ל2960 ma שזה סביר. בכללי השתמשתי בו די הרבה בצורה מסיבית יחסית להוריד אפליקציות וכדו' והוא לא ירד הרבה בסוללה.
          זה מה שעולה לי לראש.
          אם יש לכם שאלות ספציפיות אשמח לענות ולעזור.
          כמו כן אם יש למישהו פיתרון בנוגע לimei, תוכנה אחרת או פריצה בסים אולי, אשמח לשמוע.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • Y yosef368

            ניסיתי לשנות את הimei בינתיים לא הצלחתי
            e38ab131-a919-4d7f-8a19-894af00adba9-image.png
            הוא מזהה משום מה כאילו יש 10 סימים והוא לא נותן לכתוב imei של 15 ספרות אלא רק 14 והוא גם לא נותן לאשר אותו.
            יש אולי תוכנה אחרת לשינוי imei?

            zalmensmokZ מנותק
            zalmensmokZ מנותק
            zalmensmok
            כתב נערך לאחרונה על ידי zalmensmok
            #109

            @yosef368 כתוב

            *#*#80#*#*
            

            שם יש לך אפשרות לשנות את שני ה IMEI

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • zalmensmokZ zalmensmok

              @yosef368 כתוב

              *#*#80#*#*
              

              שם יש לך אפשרות לשנות את שני ה IMEI

              Y מנותק
              Y מנותק
              yosef368
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #110

              @zalmensmok שיניתי. עבד מעולה
              תודה רבה 🙏

              N תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • Y yosef368

                @zalmensmok שיניתי. עבד מעולה
                תודה רבה 🙏

                N מנותק
                N מנותק
                nachum
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #111

                @yosef368 עובד לך ה5G?
                אני נמצא בחברת סלקום ויש לי בתוכנית 5G אבל לא עובד לי,
                דיברתי עם סלקום הם טוענים שרשום להם שהמכשיר שלי הוא F114 ולא הF116 PRO,
                אשמח לדעת האם מישהו נתקל בזה?
                ואם כן, עם מי אני יכול לדבר שם בחברה? או אם יש אפשרות אחרת להפעיל את המצב.
                אגב המסך לא איכותי מאוד,(גם בצפיה וגם בתמונות וגם באפליקציות) וגם המצלמה לא משהו לדעתי בכל אופן.

                אודה לערתכם ולשיתוף וכו'

                אבללל הפלאפון ממש מהיר וכיף לשימוש (היה לי לפני כן ג'לי 2 ולא עפתי עליו.)!!!

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • N nachum

                  @yosef368 עובד לך ה5G?
                  אני נמצא בחברת סלקום ויש לי בתוכנית 5G אבל לא עובד לי,
                  דיברתי עם סלקום הם טוענים שרשום להם שהמכשיר שלי הוא F114 ולא הF116 PRO,
                  אשמח לדעת האם מישהו נתקל בזה?
                  ואם כן, עם מי אני יכול לדבר שם בחברה? או אם יש אפשרות אחרת להפעיל את המצב.
                  אגב המסך לא איכותי מאוד,(גם בצפיה וגם בתמונות וגם באפליקציות) וגם המצלמה לא משהו לדעתי בכל אופן.

                  אודה לערתכם ולשיתוף וכו'

                  אבללל הפלאפון ממש מהיר וכיף לשימוש (היה לי לפני כן ג'לי 2 ולא עפתי עליו.)!!!

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  yosef368
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #112

                  @nachum הפלאפון כבר לא אצלי
                  הוא נמכר הלאה

                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😂 😥
                  0
                  • Y yosef368

                    @nachum הפלאפון כבר לא אצלי
                    הוא נמכר הלאה

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דובי ג
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #113

                    @nachum אם אתה מעוניין לקנות יש לי

                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דובי ג

                      @nachum אם אתה מעוניין לקנות יש לי

                      N מנותק
                      N מנותק
                      nachum
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #114

                      @דובי-ג קניתי בהשקה ואני ממש נהנה, תודה.

                      אגב אשמח לעזרה לפי הIMEI שלי המכשיר שלי רשום כמו הדגם F114 ולא כמו איך שהפלאפון נקרא F116PRO.
                      יש למישהו הסבר מה עושים?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר