המלצה | המלצה לקניית נגן עם אנדרואיד
-
@ezerphone כבר דיברתי איתו הוא רוצה בתשלום אני מחפש בלי (הנגן הגיע מהאלי לפני יומים)
-
@ezerphone כבר דיברתי איתו הוא רוצה בתשלום אני מחפש בלי (הנגן הגיע מהאלי לפני יומים)
@הישבשר-המלומד אין מה לעשות כולם זה ככה
-
@הישבשר-המלומד אין מה לעשות כולם זה ככה
@ezerphone למה פתחו פה את הפורום?
-
@ezerphone כבר דיברתי איתו הוא רוצה בתשלום אני מחפש בלי (הנגן הגיע מהאלי לפני יומים)
@הישבשר-המלומד לא הסתכלתי על השרשור
מה אתה צריך? -
@הישבשר-המלומד לא הסתכלתי על השרשור
מה אתה צריך?@מגנוס-קרלסן בקיצור ROM מלא של M36 פלוס דחוףף חינם (עד כמה שזה נשמע לא הגיוני )
-
@ezerphone כבר דיברתי איתו הוא רוצה בתשלום אני מחפש בלי (הנגן הגיע מהאלי לפני יומים)
@הישבשר-המלומד אני אמרתי שבתשלום זה להוציא מבריק אבל אני שולח את הגרסה המלא החינם
שלח לי מייל למייל שבפרופיל ואני ישלח לך.אגב אני מעדיף שלא ידברו על זה הרבה כי זה יכול להוביל לפיצות סינונים
-
@הישבשר-המלומד אני אמרתי שבתשלום זה להוציא מבריק אבל אני שולח את הגרסה המלא החינם
שלח לי מייל למייל שבפרופיל ואני ישלח לך.אגב אני מעדיף שלא ידברו על זה הרבה כי זה יכול להוביל לפיצות סינונים
@שלמה-רביב E0556770172 אלוף תודה
-
@הישבשר-המלומד אני אמרתי שבתשלום זה להוציא מבריק אבל אני שולח את הגרסה המלא החינם
שלח לי מייל למייל שבפרופיל ואני ישלח לך.אגב אני מעדיף שלא ידברו על זה הרבה כי זה יכול להוביל לפיצות סינונים
@שלמה-רביב גרסה מלאה? או רום חתום?
-
@שלמה-רביב גרסה מלאה? או רום חתום?
@מגנוס-קרלסן אני יודע מה שיוצא אותי מהבריק הכי מהר
-
@מגנוס-קרלסן אני יודע מה שיוצא אותי מהבריק הכי מהר
כנראה זה החתום לא? (לא מבין גדול בזה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות