בקשת מידע | איפוס סיסמא בווינדוס מתוך המחשב
-
@מים-אחרונים אם אתה יכול להכנס למחשב אז תעשה את מה שכתב לך @aser כאן ואולי עדיף שבין הגרשיים השניים (מה שאמור להוות את הערך של הסיסמא) תעשה 1234 אח"כ תשנה מבפנים...
-
@מחובר-23 כתב בבקשת מידע | איפוס סיסמא בווינדוס מתוך המחשב:
@מים-אחרונים אתה צריך להכנס למחשב במצב בטוח ותמחוק את הסיסמה מאיפה ששמתה אותה
נשמע כאילו לא הבנת את מה שה-ai אמר לך לענות לו.
תקן אותי אם אני טועה
אם כן - התנצלותי הכנה!@בנימין-מחשבים לא ממש לא חבר אמר את זה וכו'
-
@בנימין-מחשבים לא ממש לא חבר אמר את זה וכו'
@מחובר-23 אז קודם כל סיסמה לא "שמים" ומצב בטוח לא עושה קסמים
אם יש דרך להיכנס עושים במפנים אם אין אז מדיסק טכנאים -
@מחובר-23 אז קודם כל סיסמה לא "שמים" ומצב בטוח לא עושה קסמים
אם יש דרך להיכנס עושים במפנים אם אין אז מדיסק טכנאים@יוסי-רחמים זה מלבד העובדה הפשוטה שלתומי חשבתי שכל אחד מבין
לא ממליצים על משהו שאתה לא מבין בו. פשוט וקל.
וכמדומני שכדאי לסיים את הדיון בזאת.
@צוות-פיקוח אולי כדאי לנול את הנושא לפני שיספים
-
שלום לכולם.
יש לי מחשב של ווינדוס ששכחתי את הסיסמא שלו.
יש לי רק PIN ואני מתחבר.
עכשיו אני חייב את הסיסמא.
יש דרך לפרמט מתוך המחשב את הסיסמא?
תודה1@מים-אחרונים זה חשבון מיקרוסופט או מקומי?
כי אם זה מיקרוסופט אז לא הגדרת בהתחלה סיסמה(כניסה עם PIN בלבד)
ואם אתה מנהל אתה פשוט יכול בהגדרות להוסיף סיסמה/לשנות/להסיר -
@מים-אחרונים זה חשבון מיקרוסופט או מקומי?
כי אם זה מיקרוסופט אז לא הגדרת בהתחלה סיסמה(כניסה עם PIN בלבד)
ואם אתה מנהל אתה פשוט יכול בהגדרות להוסיף סיסמה/לשנות/להסיר@יוסי-רחמים גם אם הוא הגדיר סיסמה ושכח אם זה חשבון מיקרוספט הוא יכוללשנות בכניסה לחשבון מיקרוסופט באתר.
-
@יוסי-רחמים גם אם הוא הגדיר סיסמה ושכח אם זה חשבון מיקרוספט הוא יכוללשנות בכניסה לחשבון מיקרוסופט באתר.
-
@מים-אחרונים זה חשבון מיקרוסופט או מקומי?
כי אם זה מיקרוסופט אז לא הגדרת בהתחלה סיסמה(כניסה עם PIN בלבד)
ואם אתה מנהל אתה פשוט יכול בהגדרות להוסיף סיסמה/לשנות/להסיר@יוסי-רחמים יש לו סיסמה אלא שהוא שכח
זה לא קשור לקוד פין אפשר גם וגם -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות