בקשה | צ'אט בינה מלאכותית במייל
-
אין אפשרות של התכתבות עם ג'ימיני במייל?, אתה שולח מייל לכתובת מסוייימת והוא משיב לך... זה דבר שלא צריך להיות כ"כ מסובך.... יש דבר כזה?
-
@חטח
זה כתובת הרישום:
bina.cshera@gmail.com
צריך לשלוח מייל ריק ואתה נרשמת.
המייל של העוזר AI החינמי:
free@app.bina-cshera.co.il -
@חטח
זה כתובת הרישום:
bina.cshera@gmail.com
צריך לשלוח מייל ריק ואתה נרשמת.
המייל של העוזר AI החינמי:
free@app.bina-cshera.co.il@מענין-לשמוע לא הולך
-
@מענין-לשמוע לא הולך
-
@חנני350
טוב, אני העלתי את זה כנושא בפורום וכן בבלוג שלי, אבל בפורום מחקו לי את זה ובבלוג שלי נטפרי הורו לי למחוק את זה,
ובכן אני לא יודע איזו גירסה של המדריך יש לך, אבל בכל מקרה בקובץ הזהgemini_email_bot.pyי יש בעיה, נראה לי ב API של ג'מיני, עם כל ההגבלות החדשות שלהם... -
אין אפשרות של התכתבות עם ג'ימיני במייל?, אתה שולח מייל לכתובת מסוייימת והוא משיב לך... זה דבר שלא צריך להיות כ"כ מסובך.... יש דבר כזה?
-
חפש באפליקציות הצאט של המייל שלך את האפליקציה Altutor
היא צאט בינה, תוכל להתכתב כאוות נפשך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
