להורדה | IGO (גי' פי אס) לאנדרואיד- ללא אינטרנט
-
@אבא-לו אתה צודק!
אני לא מבין בכל הדברים האלה,
יש לי יאנג עם אייגו שכותב "ישראל עצר"
אתה יכול לעזור לי? -
@אבא-לו אמר באייגו - | IGO להורדה | (גי' פי אס) לאנדרואיד-ללא אינטרנט:
@50599 לפרטי
אין לו צאט כי הוא משתמש חדש
-
@יוני
נכון מאוד
אני משתמש חדש וגם כל מה שהתחברתי זה בשביל igo ליאנג שלי
אשמח להיעזר בפורום בשביל זה
מכל אחד שישמח לעזור לי -
מה אני עושה אם יש לי יאנג נגן מצלמה ואין לי את התקיה שמוצגת למעלה האם זה לא יתקין לי אותו ?
@חיימוביץ זה שיש לך יאנג ומצלמה לא קשור אם אתה יכול להתקין אפליקציות
אז אתה יכול גם להתקין את האיייגו והנה קישור
https://file.mitmachim.top/download.php?id=8&token=YkQTw12HgIb8IWlG0QyN6q0i7oTFZ20a
בדרך כלל לא עובד את הגירסא המעודכנת ביאנג אז תיקח את הגירסא הישנה
https://file.mitmachim.top/download.php?id=25&token=uR64CUZeyySsqv71D5hqa5gjBaDv766g
תחלץ את הקבצים את הקובץ שמסתיים עם apk תתקין...לא למחוק את הקבצים אחרי ההתקנה
מומלץ לשים את התקייה באחסון הראשי לא בתוך תקיות..בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות