מדריך | אוטומציה מלאה! לאיסוף מטבעות בעליאקספרס חלק 2
-
@דוד-1 פשוט תבטל את התרגום האוטומטי לעברית בדפדפן החדש שנפתח לך -

-
@יאיר-דניאל תודה רבה
לא עזר

אותו לוג@דוד-1 זו תקלה אחרת - לא מה שהיה לי.
לפי התרגום של התמונה שהעלית זו שגיאת שרת - לא קשור לסקריפט בכלל -
@ראובן-שבתי @EBA התקנתי [בתיקיה בשם בעברית שיש לי C:...\תוכנות] ומשום מה את הקובץ last_run הוא הכניס לתיקיה C:\Windows\System32\last_run.txt ומעדכן שם, ו[כנראה] בגלל זה, הוא מפעיל את זה כל שעה מחדש ולא מזהה שכבר הופעל היום.
חוץ מזה, משום מה בחלון שנפתח הכל מופיע בג'יבריש, למרות שבשורת הפקודה יש לי עברית


-
@ראובן-שבתי לי יש בעיה, שהיות ויש לי סטיק, הרבה פעמים עד שהוא טוען את הדף, הוא כבר מעביר אותו לעמוד של המוצרים.
צריך 'לתפוס' אותו בכח ולסגור אתת הסקריפט. -
למה אם הפלט הוא ככה:
🚀 ריצה ראשונה היום, ממשיך. 🚀 מפעיל את Chrome עם פרופיל דיבאג... ⌛ ממתין ש-Chrome יעלה... ✅ Chrome מוכן! 🔗 מתחבר ל-Chrome דרך Selenium... 📱 מעביר את הדפדפן למצב מובייל... 🌐 פותח את הדף... 🎯 מחפש את הכפתור 'Collect'... ✅ הכפתור 'Collect' נלחץ בהצלחה! 📌 נרשם בקובץ כריצה מוצלחת. 🌐 מעביר לדף הסופי ⏳ סיום הסקריפט, לחץ Enter לסגירה...אז עדיין כל שעה קופץ חלון כזה?
⏳ הסקריפט כבר רץ היום. יוצא. לחץ Enter לסגירה...הוא לא מזהה את זה אוטומטית?
-
למה אם הפלט הוא ככה:
🚀 ריצה ראשונה היום, ממשיך. 🚀 מפעיל את Chrome עם פרופיל דיבאג... ⌛ ממתין ש-Chrome יעלה... ✅ Chrome מוכן! 🔗 מתחבר ל-Chrome דרך Selenium... 📱 מעביר את הדפדפן למצב מובייל... 🌐 פותח את הדף... 🎯 מחפש את הכפתור 'Collect'... ✅ הכפתור 'Collect' נלחץ בהצלחה! 📌 נרשם בקובץ כריצה מוצלחת. 🌐 מעביר לדף הסופי ⏳ סיום הסקריפט, לחץ Enter לסגירה...אז עדיין כל שעה קופץ חלון כזה?
⏳ הסקריפט כבר רץ היום. יוצא. לחץ Enter לסגירה...הוא לא מזהה את זה אוטומטית?
@שאול-208 כתב במדריך | אוטומציה מלאה! לאיסוף מטבעות בעליאקספרס חלק 2:
למה אם הפלט הוא ככה:
🚀 ריצה ראשונה היום, ממשיך. 🚀 מפעיל את Chrome עם פרופיל דיבאג... ⌛ ממתין ש-Chrome יעלה... ✅ Chrome מוכן! 🔗 מתחבר ל-Chrome דרך Selenium... 📱 מעביר את הדפדפן למצב מובייל... 🌐 פותח את הדף... 🎯 מחפש את הכפתור 'Collect'... ✅ הכפתור 'Collect' נלחץ בהצלחה! 📌 נרשם בקובץ כריצה מוצלחת. 🌐 מעביר לדף הסופי ⏳ סיום הסקריפט, לחץ Enter לסגירה...אז עדיין כל שעה קופץ חלון כזה?
⏳ הסקריפט כבר רץ היום. יוצא. לחץ Enter לסגירה...הוא לא מזהה את זה אוטומטית?
גם אצלי זה בדיוק ככה
כל שעה אני צריך לסגור את החלון הקופץ -
אם @ראובן-שבתי יעלה לכאן את הקוד אני יכול לנסות לעשות שזה ירוץ בלי שיראו את זה במסך וכן לתת ממשק פשוט של בחירת שעה במקום שיצטרכו להיכנס למריץ של ווינדוס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות