בקשה | להורדה כל האפליקציות שקיימות בפורום
-
@טכלונוגיה-זה-זה בזיפ זה לא אפשרי כי צריך להוריד לדחוס ולהעלות
תוריד פשוט מהדרייב יותר פשוט@אליהו-א.ב לא הבנתי אתה מעלה או לא??? אפילו בדרייב אבל שיהיה פתוח בנטפרי
-
@אליהו-א.ב לא הבנתי אתה מעלה או לא??? אפילו בדרייב אבל שיהיה פתוח בנטפרי
@טכלונוגיה-זה-זה אני עושה עותק לתיקיה הקיימת בשביל שיהיה פתוח לנטפרי
-
@טכלונוגיה-זה-זה אני עושה עותק לתיקיה הקיימת בשביל שיהיה פתוח לנטפרי
@אליהו-א.ב ומעלה לפה?
-
@אליהו-א.ב ומעלה לפה?
@טכלונוגיה-זה-זה עותק זה הכוונה בדרייב
-
@טכלונוגיה-זה-זה עותק זה הכוונה בדרייב
@אליהו-א.ב וכמה זה שוקל?
-
@אליהו-א.ב וכמה זה שוקל?
@טכלונוגיה-זה-זה כתבו ש 70 ג'יגה
-
זה הקישור
https://did.li/Mtyx5
לפרסם רק את הקישור המקוצר שלא יחסם
@טכלונוגיה-זה-זה -
זה הקישור
https://did.li/Mtyx5
לפרסם רק את הקישור המקוצר שלא יחסם
@טכלונוגיה-זה-זה@אליהו-א.ב כתב בבקשה | להורדה כל האפליקציות שקיימות בפורום:
זה הקישור
https://did.li/FD1aa
לפרסם רק את הקישור המקוצר שלא יחסם
@טכלונוגיה-זה-זהוואו אין עליך הייתי בכיף עושה לך לייק אבל אין לי מספיק מוניטין היום הצטרפתי..









️
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות