שיתוף | שיאומי k25 לקנייה
-
@מישהו12 כתב בשיתוף | שיאומי k25 לקנייה:
הכפתור בצד שמאל עושה משהו?
אני חושב שלא, ראיתי בהגדרות נגישות משהו על כפתור נוסף אבל לא שיחקתי בזה יותר כי אני רוצה למכור חדש
-
@יצחק-רשטונ פשוט נורא מעניין אותי איזו קושחה זו כי אולי היא אחרת משלי ואז הייתי שמח שתשאב קודם אם יש לך את הידע והעצבים לזה...
@מישהו12
אני יכול לבדוק איזה קושחה זה אם זה יעזור לך, אבל בכל אופן אני לא ידע לשאוב את הגירסא -
@מישהו12
אני יכול לבדוק איזה קושחה זה אם זה יעזור לך, אבל בכל אופן אני לא ידע לשאוב את הגירסא -
@יצחק-רשטונ אשמח שתבדוק
@מישהו12
בוילד
g3302hmd-v1-ga-ly-3505-zs-v01-20250708
גירסא אישית
alps-mp-u0.mp1-v8.72 -
@מישהו12
בוילד
g3302hmd-v1-ga-ly-3505-zs-v01-20250708
גירסא אישית
alps-mp-u0.mp1-v8.72 -
@יצחק-רשטונ אפשר כמה תמונות ממסך הבית, מההגדרות, וכדומה?
@מישהו12 כתב בשיתוף | שיאומי k25 לקנייה:
אפשר כמה תמונות ממסך הבית, מההגדרות, וכדומה?
בהמשך בלי נדר [תבדוק קודם אם זה אותה גירסא שיש לך עכשיו, אם יש הבדל אני יצלם לך]
-
@מישהו12 כתב בשיתוף | שיאומי k25 לקנייה:
אפשר כמה תמונות ממסך הבית, מההגדרות, וכדומה?
בהמשך בלי נדר [תבדוק קודם אם זה אותה גירסא שיש לך עכשיו, אם יש הבדל אני יצלם לך]
-
@יצחק-רשטונ בדקתי, זה מה שיש אצלי. תודה!
@מישהו12 כתב בשיתוף | שיאומי k25 לקנייה:
@יצחק-רשטונ בדקתי, זה מה שיש אצלי. תודה!
תוכל אתה לשלוח צילו"מ?
-
@מישהו12 כתב בשיתוף | שיאומי k25 לקנייה:
@יצחק-רשטונ בדקתי, זה מה שיש אצלי. תודה!
תוכל אתה לשלוח צילו"מ?
@למה-באתי כתב בשיתוף | שיאומי k25 לקנייה:
תוכל אתה לשלוח צילו"מ?
יש מלא תמונות בתגובות ברחבי הרשת יעזור לך שאני יעלה ? או שאתה רוצה משהו ספציפי לגבי הגירסא הנ"ל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
