עזרה | כמה שאלות בהגדרות וירטואל בוקס
-
@A0533057932
תודה על העזרה.
הייתי אמור להתקין את הדיסק שנוצר לי כאן?
עדיין איני רואה שיפור. אולי יש צורך לשנות שוב בהגדרות?
@מתחיל-מומחה אמר בעזרה | כמה שאלות בהגדרות וירטואל בוקס:
הייתי אמור להתקין את הדיסק שנוצר לי כאן?
כן, זה הדרייברים של המכונה.
-
@מתחיל-מומחה אמר בעזרה | כמה שאלות בהגדרות וירטואל בוקס:
הייתי אמור להתקין את הדיסק שנוצר לי כאן?
כן, זה הדרייברים של המכונה.
@ESET אמר בעזרה | כמה שאלות בהגדרות וירטואל בוקס:
כן, זה הדרייברים של המכונה.
ולמעיישה, זה עדיין נמרח לי, כמו מקודם.
-
@ESET אמר בעזרה | כמה שאלות בהגדרות וירטואל בוקס:
כן, זה הדרייברים של המכונה.
ולמעיישה, זה עדיין נמרח לי, כמו מקודם.
@מתחיל-מומחה אמר בעזרה | כמה שאלות בהגדרות וירטואל בוקס:
@ESET אמר בעזרה | כמה שאלות בהגדרות וירטואל בוקס:
כן, זה הדרייברים של המכונה.
ולמעיישה, זה עדיין נמרח לי, כמו מקודם.
עשית הפעלה מחדש?
-
@מתחיל-מומחה אמר בעזרה | כמה שאלות בהגדרות וירטואל בוקס:
@ESET אמר בעזרה | כמה שאלות בהגדרות וירטואל בוקס:
כן, זה הדרייברים של המכונה.
ולמעיישה, זה עדיין נמרח לי, כמו מקודם.
עשית הפעלה מחדש?
-
-
@מתחיל-מומחה לא מבין על מה הבלגאן
אתה אמור לשנות את הרזולוציה בהגדרות של הלינוקס
לא של הוירטואל בוקס. -
@מתחיל-מומחה לא מבין על מה הבלגאן
אתה אמור לשנות את הרזולוציה בהגדרות של הלינוקס
לא של הוירטואל בוקס. -
@chv אולי בוא זמנית תחכים אותו (ואותי) איך עושים זאת?
@איציק-דייטש אתה באמת שואל אותי?
תיכנס להגדרות ותמצא את זה
לא אמור להיות מסובך בכלל -
@איציק-דייטש אתה באמת שואל אותי?
תיכנס להגדרות ותמצא את זה
לא אמור להיות מסובך בכלל -
@איציק-דייטש אתה באמת שואל אותי?
תיכנס להגדרות ותמצא את זה
לא אמור להיות מסובך בכלל@chv תודה רבה. הסתדר ב"ה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

