בקשת מידע | מחשב באמזון
-
@aiib אוקיי, המחשב הגיע אלי, יותר נכון, אני הגעתי אליו
ועכשיו אני מגלה שהמוכר הנוכל הזה עשה קומבינה משתי הדגמים ושלח לי את זה
הוא פשוט לקח את הדגם הנמוך יותר ושדרג לו את הראם והאחסון (קיבלתי בונוס גם מסך טאצ', לא יודע אם זה חיסרון או מעלה), ושלח אליהאחריות של אמזון הסתיימה אחרי יומיים מהמשלוח, עכשיו הם נותנים רק לשלוח הודעה למוכר
מה עושים עכשיו?
מדובר על המוצר הזה
@אבאלה כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
האחריות של אמזון הסתיימה אחרי יומיים מהמשלוח, עכשיו הם נותנים רק לשלוח הודעה למוכר
אין כזה דבר, פשוט מסתבר שבשלב ראשון הם נותנים לך לשלוח הודעה למוכר.
אתה בכל מקרה יכול ללכת לדף עזרה או יצירת קשר ולהתכתב עם אמזון ישירות. יש להם צ'ט. -
@אבאלה כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
האחריות של אמזון הסתיימה אחרי יומיים מהמשלוח, עכשיו הם נותנים רק לשלוח הודעה למוכר
אין כזה דבר, פשוט מסתבר שבשלב ראשון הם נותנים לך לשלוח הודעה למוכר.
אתה בכל מקרה יכול ללכת לדף עזרה או יצירת קשר ולהתכתב עם אמזון ישירות. יש להם צ'ט. -
@אבאלה כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
@aiib שלחתי הודעה למוכר, הוא מציע החזר חלקי, בוא נראה מה יקרה בסוף...
אם אתה מעוניין במחשב אז זו דרך יפה להרוויח אותו בזול יותר. אם אתה לא רוצה תתעקש איתו או שתפנה ישירות לשירות לקוחות.
אם אתה רוצה אותו רק במחיר מאד זול ואם לא אתה מחזיר תכתוב את זה למוכר. אולי הוא יתפשר איתך. תכתוב לו שכבר השתמש במחשב והוא משומש... -
@אבאלה כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
@aiib שלחתי הודעה למוכר, הוא מציע החזר חלקי, בוא נראה מה יקרה בסוף...
לא.
תשלח הודעה לשירות הלקוחות בצאט ותתבקש את מנהל בכיר לא רובוטו! ושם תכתוב לו את הבעיה שאתה ממש מאוכזב ולא מאמין שזה ככה באמזון וכו' וכו' ותדרוש פיצוי כספי גבוה [וכמובן תתפלל] מנסיון זה ממש מצליח. -
@אבאלה כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
@aiib שלחתי הודעה למוכר, הוא מציע החזר חלקי, בוא נראה מה יקרה בסוף...
לא.
תשלח הודעה לשירות הלקוחות בצאט ותתבקש את מנהל בכיר לא רובוטו! ושם תכתוב לו את הבעיה שאתה ממש מאוכזב ולא מאמין שזה ככה באמזון וכו' וכו' ותדרוש פיצוי כספי גבוה [וכמובן תתפלל] מנסיון זה ממש מצליח. -
סוף דבר,
@יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
תשלח הודעה לשירות הלקוחות בצאט ותתבקש את מנהל בכיר לא רובוטו! ושם תכתוב לו את הבעיה שאתה ממש מאוכזב ולא מאמין שזה ככה באמזון וכו' וכו' ותדרוש פיצוי כספי גבוה [וכמובן תתפלל] מנסיון זה ממש מצליח
זה עזר קדחת, הם לא הסכימו לשמוע אותי בכלל ''זה מוכר חיצוני שרק משתמש בפלטפורמה של אמזון, אנחנו לא אחראים לסחורה שלו... זה כמו שתקנה בחנות של נייקי בקניון, ותהיה בעיה בסחורה, למי תפנה? לבעל החנות או למנהל הקניון? פעם הבאה תקנה דרך אמזון ישירות'' (ציטוט מדויק)
שירות מזעזע, אני, בכל אופן, הבטחתי לו שאני לא קונה יותר באמזון, אפילו לא קיסם שינייםאז פניתי ישירות למוכר והתמקחתי איתו (אין לי מושג למה הוא הסכים, הוא היה יכול להיעלם ולא יכולתי לעשות כלום, במיוחד אחרי שהוא ידע שניסיתי להגיש עליו תלונה ונדחיתי), בהתחלה הוא הציע 50$ ואז 80, 100, 120, בסוף סגרנו על 130$...
-
סוף דבר,
@יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
תשלח הודעה לשירות הלקוחות בצאט ותתבקש את מנהל בכיר לא רובוטו! ושם תכתוב לו את הבעיה שאתה ממש מאוכזב ולא מאמין שזה ככה באמזון וכו' וכו' ותדרוש פיצוי כספי גבוה [וכמובן תתפלל] מנסיון זה ממש מצליח
זה עזר קדחת, הם לא הסכימו לשמוע אותי בכלל ''זה מוכר חיצוני שרק משתמש בפלטפורמה של אמזון, אנחנו לא אחראים לסחורה שלו... זה כמו שתקנה בחנות של נייקי בקניון, ותהיה בעיה בסחורה, למי תפנה? לבעל החנות או למנהל הקניון? פעם הבאה תקנה דרך אמזון ישירות'' (ציטוט מדויק)
שירות מזעזע, אני, בכל אופן, הבטחתי לו שאני לא קונה יותר באמזון, אפילו לא קיסם שינייםאז פניתי ישירות למוכר והתמקחתי איתו (אין לי מושג למה הוא הסכים, הוא היה יכול להיעלם ולא יכולתי לעשות כלום, במיוחד אחרי שהוא ידע שניסיתי להגיש עליו תלונה ונדחיתי), בהתחלה הוא הציע 50$ ואז 80, 100, 120, בסוף סגרנו על 130$...
-
סוף דבר,
@יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
תשלח הודעה לשירות הלקוחות בצאט ותתבקש את מנהל בכיר לא רובוטו! ושם תכתוב לו את הבעיה שאתה ממש מאוכזב ולא מאמין שזה ככה באמזון וכו' וכו' ותדרוש פיצוי כספי גבוה [וכמובן תתפלל] מנסיון זה ממש מצליח
זה עזר קדחת, הם לא הסכימו לשמוע אותי בכלל ''זה מוכר חיצוני שרק משתמש בפלטפורמה של אמזון, אנחנו לא אחראים לסחורה שלו... זה כמו שתקנה בחנות של נייקי בקניון, ותהיה בעיה בסחורה, למי תפנה? לבעל החנות או למנהל הקניון? פעם הבאה תקנה דרך אמזון ישירות'' (ציטוט מדויק)
שירות מזעזע, אני, בכל אופן, הבטחתי לו שאני לא קונה יותר באמזון, אפילו לא קיסם שינייםאז פניתי ישירות למוכר והתמקחתי איתו (אין לי מושג למה הוא הסכים, הוא היה יכול להיעלם ולא יכולתי לעשות כלום, במיוחד אחרי שהוא ידע שניסיתי להגיש עליו תלונה ונדחיתי), בהתחלה הוא הציע 50$ ואז 80, 100, 120, בסוף סגרנו על 130$...
-
@אבאלה כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
בסוף סגרנו על 130$...
כמה עלה המחשב? כי זה נשמע פשרה הוגנת.
לגבי התלןנה על אמזון, נורא מוזר. גם אם זה מוכר חיצוני לגמרי כמו שהזכיר @MAKRO עדיין אמזון אמורים ולוקחים תמיד אחריות.
אולי נפלת על פקיד בעייתי? ניסית לפנות שוב? -
@aiib כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
גם אם זה מוכר חיצוני לגמרי
יש 3 סוגי מכירות באמזון:
- מוכר - אמזון. שולח - אמזון
- מוכר- חיצוני. שולח - אמזון
- מוכר - חיצוני. שולח - חיצוני.
אותי עניין האם מדובר על מצב 3 או אפילו על 2, וגם מזה הם מתנערים
@MAKRO כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
@aiib כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
גם אם זה מוכר חיצוני לגמרי
יש 3 סוגי מכירות באמזון:
- מוכר - אמזון. שולח - אמזון
- מוכר- חיצוני. שולח - אמזון
- מוכר - חיצוני. שולח - חיצוני.
אותי עניין האם מדובר על מצב 3 או אפילו על 2, וגם מזה הם מתנערים
מכיר את שלושת הדרגות, אבל בכל זאת אצלי תמיד לקחו אחריות גם כשהיה מדובר בדרגה הנמוכה יותר.
-
@אבאלה כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
בסוף סגרנו על 130$...
כמה עלה המחשב? כי זה נשמע פשרה הוגנת.
לגבי התלןנה על אמזון, נורא מוזר. גם אם זה מוכר חיצוני לגמרי כמו שהזכיר @MAKRO עדיין אמזון אמורים ולוקחים תמיד אחריות.
אולי נפלת על פקיד בעייתי? ניסית לפנות שוב?@aiib כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
כמה עלה המחשב? כי זה נשמע פשרה הוגנת.
690$ לפני מס, 735$ אחרי
אולי נפלת על פקיד בעייתי? ניסית לפנות שוב?
3 פעמים, כל אחד העביר אותי לשני, עד שהגעתי למישהו אסרטיבי במיוחד...
@MAKRO כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
@אבאלה
זה היה מוגדר כמשלוח ע"י אמזון או משלוח גם מהמוכר?||אתה מכיר את ההבדלים?||
לא יודע, איפה בודקים?
זה נמסר בפועל ע''י DHL אם זה משנה -
@aiib כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
כמה עלה המחשב? כי זה נשמע פשרה הוגנת.
690$ לפני מס, 735$ אחרי
אולי נפלת על פקיד בעייתי? ניסית לפנות שוב?
3 פעמים, כל אחד העביר אותי לשני, עד שהגעתי למישהו אסרטיבי במיוחד...
@MAKRO כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
@אבאלה
זה היה מוגדר כמשלוח ע"י אמזון או משלוח גם מהמוכר?||אתה מכיר את ההבדלים?||
לא יודע, איפה בודקים?
זה נמסר בפועל ע''י DHL אם זה משנה -
@aiib כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
כמה עלה המחשב? כי זה נשמע פשרה הוגנת.
690$ לפני מס, 735$ אחרי
אולי נפלת על פקיד בעייתי? ניסית לפנות שוב?
3 פעמים, כל אחד העביר אותי לשני, עד שהגעתי למישהו אסרטיבי במיוחד...
@MAKRO כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
@אבאלה
זה היה מוגדר כמשלוח ע"י אמזון או משלוח גם מהמוכר?||אתה מכיר את ההבדלים?||
לא יודע, איפה בודקים?
זה נמסר בפועל ע''י DHL אם זה משנה@אבאלה
בעמוד המוצר בצד יש 2 שורות:
שורה ראשונה נשלח ע"י
שורה שניה נמכר ע"יאבל תצטרך לבדוק את הפריט הספציפי שלך מתוך העמוד של ההזמנה.
כי אותו קישור יכול להשתנות כמה פעמים ממוכר למוכר
כמו במקרה שלך בתחילת השרשור שלחת קישור למוצר
שהשתנה המחיר שלו
והשתנה גם המוכר שלו ממישהו רציני עם דירוג גבוה לאיזה מוכר קטן -
@אבאלה
בעמוד המוצר בצד יש 2 שורות:
שורה ראשונה נשלח ע"י
שורה שניה נמכר ע"יאבל תצטרך לבדוק את הפריט הספציפי שלך מתוך העמוד של ההזמנה.
כי אותו קישור יכול להשתנות כמה פעמים ממוכר למוכר
כמו במקרה שלך בתחילת השרשור שלחת קישור למוצר
שהשתנה המחיר שלו
והשתנה גם המוכר שלו ממישהו רציני עם דירוג גבוה לאיזה מוכר קטן@MAKRO אם ככה ואני זוכר נכון, נשלח ע''י המוכר
@aiib כתב בבקשת מידע | מחשב באמזון:
והוא החזיר לך 130 דולר לפני מס או אחרי מס?
עדיין אם זוכר נכון את התלונה שלך זה נחמד ההחזר הזה.
לא היית קונה את זה בפחות 130 דולר אם היית יודע?130 אחרי מס
וזה בהחלט נחמד
תוסיף את זה שהוא היה יכול להיעלם ואני הייתי נשאר לרדוף אחרי הרוח...אחרי זה ראיתי שהדירוג שלו הוא 76%... וכולם עם תלונות זהות ''הוא שלח לי דגם אחר ממה שהזמנתי''