צילומסך במקש ps
-
@משה-מזרחי אז איך אני פותח משם את היישום עצמו-לא לעשות צילום מסך
-
@משה-מזרחי אז איך אני פותח משם את היישום עצמו-לא לעשות צילום מסך
-
@משה-מזרחי זה מה שהיה מוגדר אצלי!

ועכשיו באמת עובד....
כנראה זו התוכנה שהיתה לי מראש!
תודה רבה!!!!@שמעון-לאופר אמר בצילומסך במקש ps:
@משה-מזרחי זה מה שהיה מוגדר אצלי!

ועכשיו באמת עובד....
כנראה זו התוכנה שהיתה לי מראש!
תודה רבה!!!!לראות את זה
-
@משה-מזרחי נפתח לי חלון אינטרנט-זה עובד על אינטרנט???
@שמואל-ש תמיד בהתחלה זה פותח כרטיסיה בדפדפן
אבל זה לא קשור -
@שמעון-לאופר אמר בצילומסך במקש ps:
@משה-מזרחי זה מה שהיה מוגדר אצלי!

ועכשיו באמת עובד....
כנראה זו התוכנה שהיתה לי מראש!
תודה רבה!!!!לראות את זה
-
@שמואל-ש תמיד בהתחלה זה פותח כרטיסיה בדפדפן
אבל זה לא קשור@שמעון-לאופר

את זה -
@שמעון-לאופר

את זה -
-
-
@שמואל-ש אמר בצילומסך במקש ps:
@משה-מזרחי אמר בצילומסך במקש ps:
מקש ימני על הסמל בתוך החץ בשורת המשימות
ואז?
בסדר הסתדרתי
תודה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות