דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. מדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי

מדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
309 פוסטים 44 כותבים 19.9k צפיות 49 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צ מנותק
    צ מנותק
    צבי דב כהנוביץ
    כתב נערך לאחרונה על ידי צבי דב כהנוביץ
    #300

    האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט, אבל לא קיידרואיד או כל אפליקצייה חיצונית אחרת? (כי זה זולל הרבה יותר סוללה ככה), ואם מישהו יוכל לעשות לי את זה או שהוא מכיר מישהו שיעשה לי את זה, בתשלום מלא כמובן, אשמח מאוד!!!

    נוחעם FMנ ת 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • צ מנותק
      צ מנותק
      צבי דב כהנוביץ
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #301

      ועוד משהו, האם מישהו יודע האם אפשר להתקין את אפליקציית המצלמה של גוגל על הסטאר ועל ה E2 והאם אחרי ההתקנות הנ"ל יהיה פער יותר משמעותי לטובת הסטאר? (הגמיני טוען שכן...)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צ צבי דב כהנוביץ

        האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט, אבל לא קיידרואיד או כל אפליקצייה חיצונית אחרת? (כי זה זולל הרבה יותר סוללה ככה), ואם מישהו יוכל לעשות לי את זה או שהוא מכיר מישהו שיעשה לי את זה, בתשלום מלא כמובן, אשמח מאוד!!!

        נוחעם FMנ מחובר
        נוחעם FMנ מחובר
        נוחעם FM
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #302

        @צבי-דב-כהנוביץ כתב במדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי:

        האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט

        בהחלט אפשרי. ויש פה בפורום גם מדריכים איך לעשות את זה לבד.
        ויש גם שצורבים גירסאות כגון
        @YYSS כתב בבירור | גירסה כשרה לג'לי סטאר - תתייגו רלוונטים:

        אני עושה גרסאות לגילי סטאר במאה שח לכל המעונין 0527659877

        אם לא תמצא אף אחד אחר.. אני גם עושה. אבל כרגע אני לא כ''כ יכול.

        לגבי המצלמה אני לא בטוח שהבנתי את השאלה אבל החומרה של המצלמה בג'לי סטאר יותר טובה בהרבה מבג'לי 2e ולא ישנה את זה שום אפליקציה שתתקין.

        הפעלת שלוחות בVoLTE

        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נוחעם FMנ נוחעם FM

          @צבי-דב-כהנוביץ כתב במדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי:

          האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט

          בהחלט אפשרי. ויש פה בפורום גם מדריכים איך לעשות את זה לבד.
          ויש גם שצורבים גירסאות כגון
          @YYSS כתב בבירור | גירסה כשרה לג'לי סטאר - תתייגו רלוונטים:

          אני עושה גרסאות לגילי סטאר במאה שח לכל המעונין 0527659877

          אם לא תמצא אף אחד אחר.. אני גם עושה. אבל כרגע אני לא כ''כ יכול.

          לגבי המצלמה אני לא בטוח שהבנתי את השאלה אבל החומרה של המצלמה בג'לי סטאר יותר טובה בהרבה מבג'לי 2e ולא ישנה את זה שום אפליקציה שתתקין.

          צ מנותק
          צ מנותק
          צבי דב כהנוביץ
          כתב נערך לאחרונה על ידי צבי דב כהנוביץ
          #303

          @נוחעם-FM קודם כל תודה רבה, לגבי הגירסא ברעיון אני אצטרך את זה לעוד שבועיים שלוש, אני מאוד מאוד אשמח אם תוכל לעשות לי את זה כמובן בתשלום מלא, כי בינתיים לא הצלחתי למצוא מישהו אחר שיעשה לי את זה (המספר ההוא כבר לא רלוונטי), תודה מראש.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צ צבי דב כהנוביץ

            האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט, אבל לא קיידרואיד או כל אפליקצייה חיצונית אחרת? (כי זה זולל הרבה יותר סוללה ככה), ואם מישהו יוכל לעשות לי את זה או שהוא מכיר מישהו שיעשה לי את זה, בתשלום מלא כמובן, אשמח מאוד!!!

            ת מנותק
            ת מנותק
            תודה לבורא עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם
            #304

            @צבי-דב-כהנוביץ כתב במדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי:

            האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט

            כן! - לא צריך צריבת גרסה, תישאר עם המקורי ותשתמש עם חסימה כמפורט.

            אני משתמש באייבלוק, וחסמתי את:
            "חסימת ווייפי" + "חסימת גלישה סלולרית. - (זה לא עובד ע"י ה-VPN כך שלא לוקח מהסוללה כלום!)
            וכך לא ניתן לגלוש לשום מקום, אתה לא יכול להפעיל את הוויפי ולא את מתג הגלישה.

            בנוסף על מנת שלא יהיה ניתן לעקוף את החסימה, חסמתי בנוסף:
            אפשרויות מפתחים, הוספת משתמשים, איפוס להגדרות יצרן, מצב בטוח, הסרת משתמשים.

            בהצלחה.

            קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ת תודה לבורא עולם

              @צבי-דב-כהנוביץ כתב במדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי:

              האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט

              כן! - לא צריך צריבת גרסה, תישאר עם המקורי ותשתמש עם חסימה כמפורט.

              אני משתמש באייבלוק, וחסמתי את:
              "חסימת ווייפי" + "חסימת גלישה סלולרית. - (זה לא עובד ע"י ה-VPN כך שלא לוקח מהסוללה כלום!)
              וכך לא ניתן לגלוש לשום מקום, אתה לא יכול להפעיל את הוויפי ולא את מתג הגלישה.

              בנוסף על מנת שלא יהיה ניתן לעקוף את החסימה, חסמתי בנוסף:
              אפשרויות מפתחים, הוספת משתמשים, איפוס להגדרות יצרן, מצב בטוח, הסרת משתמשים.

              בהצלחה.

              קראנץ' ונילהק מנותק
              קראנץ' ונילהק מנותק
              קראנץ' ונילה
              כתב נערך לאחרונה על ידי קראנץ' ונילה
              #305

              @תודה-לבורא-עולם
              אם לא שמת לב הוא ביקש גירסה כשרה ולא אפליקציית חסימה שזה הבדל גדול. משנה בשביל הנראות למשל...

              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                @תודה-לבורא-עולם
                אם לא שמת לב הוא ביקש גירסה כשרה ולא אפליקציית חסימה שזה הבדל גדול. משנה בשביל הנראות למשל...

                ת מנותק
                ת מנותק
                תודה לבורא עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #306

                @קראנץ-ונילה

                גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט

                קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ת תודה לבורא עולם

                  @קראנץ-ונילה

                  גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט

                  קראנץ' ונילהק מנותק
                  קראנץ' ונילהק מנותק
                  קראנץ' ונילה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #307

                  @תודה-לבורא-עולם
                  גרסה

                  31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                    @תודה-לבורא-עולם
                    גרסה

                    31576863 מנותק
                    31576863 מנותק
                    3157686
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #308

                    @קראנץ-ונילה
                    יש בזה בעיות בהזמנה מאלי אקספרס?
                    איך לא שילמת ממכס?

                    נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 31576863 3157686

                      @קראנץ-ונילה
                      יש בזה בעיות בהזמנה מאלי אקספרס?
                      איך לא שילמת ממכס?

                      נוחעם FMנ מחובר
                      נוחעם FMנ מחובר
                      נוחעם FM
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #309

                      @3157686 דובר על זה בעבר כמה וכמה פעמים.
                      עוד לא נמצא מישהו שהיה צריך לשלם מכס על מוצרי יוניהרץ....
                      פשוט אין מכס!

                      הפעלת שלוחות בVoLTE

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר