בקשת מידע | הצעת פשרה ממוכר בעלי אקספרס
-
קבלתי הודעה ממוכר בעלי אקספרס בזה"ל: "יקירי, אני מצטער שהבאתי לך הפעם חוויה גרועה עם הרכישה. החזרות לוקחות הרבה זמן. אם יש עקבות שימוש, החזרים יהיו מטרידים. אין צורך להחזיר את ההזמנה. אנו נעניק לך החזר חלקי של 10$. אין צורך להחזיר אותו, אנא תהיו חברים. הבא אם נשחרר מוצרים טובים יותר, אנו גם ניתן לכם את ההנחה הנמוכה ביותר ואפילו נעניק לכם חוויה בחינם, תודה"
מדובר אחרי הגשת תביעה בפאי פאל
השאלה כך:
- זה אמין? (כלומר יש לסמוך שהוא באמת יחזיר את הכסף ולא סתם מורח אותי שעד שאסגור ואפתח שוב כבר אתייאש מזה?)
- זה שווה? (כלומר אם הוא שולח את זה זה אומר שאם אני לא יסכים הוא יהיה חייב לשלוח את הכסף בכל מקרה והוא רק מנסה לפחות לעשות עלי קופה, או שזה רק אומר שהוא לא מעוניין להסתכסך אבל באמת אולי הוא יוכל לנצח בסכסוך ולא להחזיר כלל את הכסף אם לא אשלח לו חזרה את המוצר?)
נ.ב. 10$ הם כ60-70% מסכום התביעה שלי
בתודה מראש
-
@פלמנמוני אני הייתי הולך על זה ידוע לי שבעבר זה היה אמיתי לא יודע על מוכר מסוים, הוא לא חייב להחזיר לך בלי אישור של החזרת הפריט ופשוט לנוחיותו שווה לו למכור לך את זה בזול מאשר לקבל את זה חזרה, אם המוצר שווה לך את ה7$ (פחות או יותר) הנותרים נראה לי שאתה יכול ללכת על זה
-
@משחזר-מידע כן, אבל עד מספר פעמים מסוים בחודש, בשבועיים האחרונים כבר החזרתי יותר מ-10 פריטים ללא צורך בהחזרת המוצר ('מוניטין טוב אין צורך להחזיר') הבעיה התחילה אחרי זה
-
@פלמנמוני כתב בבקשת מידע | הצעת פשרה ממוכר בעלי אקספרס:
קבלתי הודעה ממוכר בעלי אקספרס בזה"ל: "יקירי, אני מצטער שהבאתי לך הפעם חוויה גרועה עם הרכישה. החזרות לוקחות הרבה זמן. אם יש עקבות שימוש, החזרים יהיו מטרידים. אין צורך להחזיר את ההזמנה. אנו נעניק לך החזר חלקי של 10$. אין צורך להחזיר אותו, אנא תהיו חברים. הבא אם נשחרר מוצרים טובים יותר, אנו גם ניתן לכם את ההנחה הנמוכה ביותר ואפילו נעניק לכם חוויה בחינם, תודה"
מדובר אחרי הגשת תביעה בפאי פאל
השאלה כך:
- זה אמין? (כלומר יש לסמוך שהוא באמת יחזיר את הכסף ולא סתם מורח אותי שעד שאסגור ואפתח שוב כבר אתייאש מזה?)
- זה שווה? (כלומר אם הוא שולח את זה זה אומר שאם אני לא יסכים הוא יהיה חייב לשלוח את הכסף בכל מקרה והוא רק מנסה לפחות לעשות עלי קופה, או שזה רק אומר שהוא לא מעוניין להסתכסך אבל באמת אולי הוא יוכל לנצח בסכסוך ולא להחזיר כלל את הכסף אם לא אשלח לו חזרה את המוצר?)
נ.ב. 10$ הם כ60-70% מסכום התביעה שלי
בתודה מראש
תגיד לו שיגיש פשרה לפאיפאל ויעביר לך דרכם.
אחרת אפשר וכו'
לא כדאי לסגור פניה בכה"ג לפני שרואים כסף כי א"א לפתוח פניה שניה על אותה רכישה [בפאיפאל]. -
כל עוד אתה לא קיבלת את המוצר ואישרת שהוא תקין (14 יום מאישור המסירה) הכסף לא מגיע למוכר
אני ההיתי שוקל לסרב... -
@פלמנמוני כתב בבקשת מידע | הצעת פשרה ממוכר בעלי אקספרס:
זה אמין? (כלומר יש לסמוך שהוא באמת יחזיר את הכסף ולא סתם מורח אותי שעד שאסגור ואפתח שוב כבר אתייאש מזה?)
לא בהכרח. ייתכן שהוא רק רוצה לבטל את הסכסוך ובסוף לא ישלח כלום
זה שווה? (כלומר אם הוא שולח את זה זה אומר שאם אני לא יסכים הוא יהיה חייב לשלוח את הכסף בכל מקרה והוא רק מנסה לפחות לעשות עלי קופה, או שזה רק אומר שהוא לא מעוניין להסתכסך אבל באמת אולי הוא יוכל לנצח בסכסוך ולא להחזיר כלל את הכסף אם לא אשלח לו חזרה את המוצר?)
יכול להיות שתי האופציות אאלט -
@יוחנן-יוחננוביץ כתב בבקשת מידע | הצעת פשרה ממוכר בעלי אקספרס:
כל עוד אתה לא קיבלת את המוצר ואישרת שהוא תקין (14 יום מאישור המסירה) הכסף לא מגיע למוכר
כן, אבל הוא יכול לחייב אותי להחזיר את המוצר, ואין לי כח עם זה, אם התלונה שלי מתקבלת לגמרי הוא חייב להחזיר את הכסף ללא החזרת המוצר
-
@פלמנמוני כתב בבקשת מידע | הצעת פשרה ממוכר בעלי אקספרס:
@לעכשיו רבותי, רבותי,
אני לא מחכה עכשיו שכל אחד יגיד לי מסברותיו מה כן ומה לא, את זה אני כבר יודע, אני רוצה שתגידו לי מנסיונכם בלבלד אם הוא שלח/לא שלח וכו'
בתודה מראשזה לא מסברא, זה מידע מניסיון (של אחרים) שראיתי בזמנו בפרוג.
-
-
@אלי-TZA כתב בבקשת מידע | הצעת פשרה ממוכר בעלי אקספרס:
אז כמו שכתבו לך שיגיש פשרה בדרך הרשמית.
ולא ברור מה הזלזול זלך במה שכתבו לך, כתבו דברים נכוחים וידועים.
חוץ ממני כנראה שלא ידעתי שיש פשרה רשמית ופשרה לא רשמית
אבל למה לא לחכות שיחזיר את הכסף ואז לסגור את התלונה?
האמת אולי הוא לא יסכים כי יחשוב שאתה רוצה לגנוב אותו -
@shishko כתב בבקשת מידע | הצעת פשרה ממוכר בעלי אקספרס:
חוץ ממני כנראה שלא ידעתי שיש פשרה רשמית ופשרה לא רשמית
פחות עניין של ידיעה יותר של הבנה: לא רשמית זה מה שהוא מתאר שהמוכר שולח לו הודעה פרטית שיסגור את התלונה והמוכר יעביר לו כסף.
רשמית זה במסגרת תשובה למחלוקת כמו שכתבו לו.@shishko כתב בבקשת מידע | הצעת פשרה ממוכר בעלי אקספרס:
אבל למה לא לחכות שיחזיר את הכסף ואז לסגור את התלונה?
האמת אולי הוא לא יסכים כי יחשוב שאתה רוצה לגנוב אותוענית לעצמך תשובה אחת אפשרית.
בתכלס הוא לא יעביר כי אחרי שסגרת ואתה לא יכול לפתוח שוב אז למה שיעביר?... -
@אלי-TZA הבנתי כבר מזמן, הנה צילום מסך מההתכתבות האחרונה שלי איתו: (ודו"ק...)
@אלי-TZA כתב בבקשת מידע | הצעת פשרה ממוכר בעלי אקספרספחות עניין של ידיעה יותר של הבנה
זה בדיוק מה שכתבתי, שלהבין אני גם מבין ב"ה, השאלה היתה אם יש מישהו שנתקל בזה ויודע להעיד מניסיונו
-
@פלמנמוני כתב בבקשת מידע | הצעת פשרה ממוכר בעלי אקספרס:
הנה צילום מסך מההתכתבות האחרונה שלי איתו: (ודו"ק...)
למה ודו"ק
הוא כותב לך במפורש
תסגור את התלונה
ואחכ אני לא מתכנן לשלם לך!
[כמו שגנבתי אותך ומכרתי לך משו לא שווה]אני הקטן הייתי כותב לו בחזרה
אין שום בעיה
אסגור את המחלוקת לאחר שאקבל הודעה כתובה מpaypal שהם מסכימים לפשרה הנל -
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | הצעת פשרה ממוכר בעלי אקספרס:
אני הקטן הייתי כותב לו בחזרה
אין שום בעיה
אסגור את המחלוקת לאחר שאקבל הודעה כתובה מpaypal שהם מסכימים לפשרה הנלזה כלול במה שכתבתי לו
-
@פלמנמוני כתב בבקשת מידע | הצעת פשרה ממוכר בעלי אקספרס:
זה בדיוק מה שכתבתי, שלהבין אני גם מבין ב"ה, השאלה היתה אם יש מישהו שנתקל בזה ויודע להעיד מניסיונו
שוב שאלה? מה יש לשאול?
אתה מתחבט עוד ועוד ולא מפנים שמדובר בסיטואציה נפוצה מאוד בעלי שההתנהלות הנכונה בה ברורה ופשוטה כמו שהבנת וענית לו בעצמך.