כניסה למחשב בלי סיסמה
-
אני לא רוצה להגיב בהודעות שנוגדים את חוקי הפורום ( לא קראתי אותו בעיון אבל הבנתי שדברים לא חוקיים זה "לא טוב " )
@a-y-f אמר בכניסה למחשב בלי סיסמה:
אני לא רוצה להגיב בהודעות שנוגדים את חוקי הפורום ( לא קראתי אותו בעיון אבל הבנתי שדברים לא חוקיים זה "לא טוב " )
לא יודע איפה ראיתי את זה...
מה לא חוקי בkon boot? -
קון בוט שעובד בו'וינדוס 10 עולה כסף. אבל תוכל להשתמש בתוכנה הזו וליצור איתה דיסק התקנה ולעלות דרך הבוט, ןשם תוכל למחוק את הסיסמא.
https://download.cnet.com/Lazesoft-Recovery-Suite-Home/3000-2242_4-75749925.html -
קון בוט שעובד בו'וינדוס 10 עולה כסף. אבל תוכל להשתמש בתוכנה הזו וליצור איתה דיסק התקנה ולעלות דרך הבוט, ןשם תוכל למחוק את הסיסמא.
https://download.cnet.com/Lazesoft-Recovery-Suite-Home/3000-2242_4-75749925.html@a-y-f אמר בכניסה למחשב בלי סיסמה:
קון בוט שעובד בו'וינדוס 10 עולה כסף.
Kon boot בכללי עולה כסף.
פשוט לגירסאות הישנות היה פריצה
ט.ל.ח. -
@a-y-f אמר בכניסה למחשב בלי סיסמה:
קון בוט שעובד בו'וינדוס 10 עולה כסף.
Kon boot בכללי עולה כסף.
פשוט לגירסאות הישנות היה פריצה
ט.ל.ח. -
@a-y-f אמר בכניסה למחשב בלי סיסמה:
מה שאני יודע שניתן לשתול קובץ BAT במשתמש מסויים אבל מה שאני לא יודע ואולי זה אפשרי לשתול קובץ BAT בתקיית האתחול של המחשב עצמו.
הוא לא רוצה לאפס את הסיסמא.
הוא רוצה להיכנס בלי לשנות את הסיסמא הנוכחית.@Men770 אמר בכניסה למחשב בלי סיסמה:
@a-y-f אמר בכניסה למחשב בלי סיסמה:
מה שאני יודע שניתן לשתול קובץ BAT במשתמש מסויים אבל מה שאני לא יודע ואולי זה אפשרי לשתול קובץ BAT בתקיית האתחול של המחשב עצמו.
הוא לא רוצה לאפס את הסיסמא.
הוא רוצה להיכנס בלי לשנות את הסיסמא הנוכחית.וינדוס עם רישיון או פרוץ?
ואיך זה או התוכנה השנייה שכתבתם יפתח את המחשב, אם צריך סיסמא כדי לפתוח את המחשב, איך אפשר להיכנס לדיסק און קי, בלי לפתוח את המחשב? -
@שמואל יש קובץ קון בוט בפני עצמו לוינדוס XP התקנתי מחדש ובשם משתמש ADMINISTRATOR זה דורש סיסמא ועם אני מנסה בלי סיסמא הוא כותב לי לא נית ןלהיכנס למערכת עקב השגיאה הבאה קבוצת המחשבים אינה קיימת או שלא היתה אפשרות להתחבר אליה
מה אפשר לעשות ?
או שזה לא קשור לסיסמא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות