וינדוס 2004. האם מומלץ??
-
@פלורידה תבדוק ב

או לחילופין תכנס ל הגדרות/ מערכת /אודות@פלורידה אמר בוינדוס 2004. האם מומלץ??:
האם עוד 5 ימים ישוב העדכון על כנו כבראשונה
נחיה ונראה

-
אחרי עלעולים רבים בפורום נראה כי יש לגירסא זו חסרונות משמעותיים.
האם היום יש מישהו שיכול לומר אם כדאי לעדכן?
(4 ראם i5) -
אחרי עלעולים רבים בפורום נראה כי יש לגירסא זו חסרונות משמעותיים.
האם היום יש מישהו שיכול לומר אם כדאי לעדכן?
(4 ראם i5)@פלורידה אמר בוינדוס 2004. האם מומלץ??:
אחרי עלעולים רבים בפורום נראה כי יש לגירסא זו חסרונות משמעותיים.
האם היום יש מישהו שיכול לומר אם כדאי לעדכן?
(4 ראם i5)כבר אין עם זה בעיות.
זה כבר גירסה יציבה כרגע.
אם אתה רוצה אתה יכול לעדכן. אם אתה מפחד אתה לא חייב לעדכן -
@פלורידה אמר בוינדוס 2004. האם מומלץ??:
אחרי עלעולים רבים בפורום נראה כי יש לגירסא זו חסרונות משמעותיים.
האם היום יש מישהו שיכול לומר אם כדאי לעדכן?
(4 ראם i5)כבר אין עם זה בעיות.
זה כבר גירסה יציבה כרגע.
אם אתה רוצה אתה יכול לעדכן. אם אתה מפחד אתה לא חייב לעדכן -
@פלורידה בהתקנה נקיה לא ראיתי שום בעיה, בעדכון גירסה תמיד יכול להיות בעיה קטנה אבל בדרך כלל זה לא טרגדיה, ובזה לחכות עוד חודש גם לא ישנה כנראה.
-
@יהודה-12 אמר בוינדוס 2004. האם מומלץ??:
@פלורידה בהתקנה נקיה לא ראיתי שום בעיה, בעדכון גירסה תמיד יכול להיות בעיה קטנה אבל בדרך כלל זה לא טרגדיה
אני עשיתי שידרוג ולא ראיתי בעיות
אמנם אני ממליץ גם על התקנה נקיה כמו שכתב @יהודה-12 -
אני התקנתי על מחשב חדש את הגרסה הזו מקובץ ISO (לא עדכון על גרסה קיימת) ואינני רואה שום בעיות
-
אחרי עלעולים רבים בפורום נראה כי יש לגירסא זו חסרונות משמעותיים.
האם היום יש מישהו שיכול לומר אם כדאי לעדכן?
(4 ראם i5)@פלורידה
אני לא יודע לפי מה הם מחליטים
יש לי מעבד פיצי - AMD E350
ו 4 ראם
והם מזמן אמרו לי לעבור ל 2004
יותר נכון הייתי חייב להתקין ווינדוס מחדש , התקנתי 1909 , ואז היה חייב את כל העדכונים הראשונים , תצוגה וכו. וזה חייב אותי להוריד את 2004 , ולא עזר שכיביתי וכו' זה לא נתן לי לבטלובכל זאת זה עובד סבבה לגמרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
