באג | רמקולים לא עובדים במחשבי דל דור 12
-
@שאול-208 כתב בבאג | רמקולים לא עובדים במחשבי דל דור 12:
@בן-ציון מה כתבת שם? לא הבנתי...
עדכון ביוס
-
@בן-ציון למעשה התחלתי להפעיל אותו. עבד במשך חצי שעה לפחות והגיע רק ל-20%. בפועל כבר מסרתי אותו ללקוח, שלא גר באיזור שלי, עם המלצה לפנות לתמיכה הטלפונית של דל.
אני ישתדל למסור לו את המידע שמובא כאן
@NH-LOCAL אם זה הווסטרו 3520 אז זה קורה אחרי כמעט כל עדכון גירסא ואז צריך לעדכן דרייבר שמע מחדש, יש איזה קטע בכלל עם המחשבים האלו שבמנהל ההתקנים מופיע בעיה עם השמע תמיד אא"כ זה מגיע עם ווינדוס מהחברה
-
@NH-LOCAL אם זה הווסטרו 3520 אז זה קורה אחרי כמעט כל עדכון גירסא ואז צריך לעדכן דרייבר שמע מחדש, יש איזה קטע בכלל עם המחשבים האלו שבמנהל ההתקנים מופיע בעיה עם השמע תמיד אא"כ זה מגיע עם ווינדוס מהחברה
-
@שלמה-ווייס זה אכן ווסטרו 3520, ניחשת נכון. מה שאומר שזו בעיה של החברה ולא שלי כמתקין
@NH-LOCAL זה לא היה ניחוש.... מכרנו מהדגם הזה לכאורה למעלה מ1500 יחידות
-
@NH-LOCAL זה לא היה ניחוש.... מכרנו מהדגם הזה לכאורה למעלה מ1500 יחידות
-
@שלמה-ווייס עכשיו אני רואה את האייקון החדש שלך. מכובד מאוד!
@NH-LOCAL כתב בבאג | רמקולים לא עובדים במחשבי דל דור 12:
@שלמה-ווייס עכשיו אני רואה את האייקון החדש שלך. מכובד מאוד!
בדיוק גם אני חשבתי על זה... כבוד הוא לנו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות