הסבר | מישהו יכול למצוא את השבב של הביוס בלוח אם הזה?
-
@משחזר-מידע זה לא הביוס התמונה הראושנה עם שם החברה עליו? הריבוע השחור שבאיזור המעבד והסכרונות?
-
@ejay כן, תודה ב"ה
@משחזר-מידע הריסט שהתכוונתי זה שיש לוחות אם שיש להם שבב ביוס לגיבוי ובשביל להפעיל אותו צריך לגשר על שני פינים,
אז אני מחפש את הפינים האלו, מי שיכול למצוא לי... -
-
@ejay כן, תודה ב"ה
@משחזר-מידע הריסט שהתכוונתי זה שיש לוחות אם שיש להם שבב ביוס לגיבוי ובשביל להפעיל אותו צריך לגשר על שני פינים,
אז אני מחפש את הפינים האלו, מי שיכול למצוא לי...@יעקב-4 כתב בהסבר | מישהו יכול למצוא את השבב של הביוס בלוח אם הזה?:
אם שיש להם שבב ביוס לגיבוי
אבל אין
נכתב לעיל שנראה שיש הכנה אבל הוא ריק -
@יעקב-4 כתב בהסבר | מישהו יכול למצוא את השבב של הביוס בלוח אם הזה?:
אתה ממליץ לעשות את זה?
לא בדקתי מה נכתב בפנים
אבל מהכיתוב בקישור מדובר במשו אחר לגמרי
ולא קשור בשום צורה לבעיה שלך -
@יעקב-4 כתב בהסבר | מישהו יכול למצוא את השבב של הביוס בלוח אם הזה?:
אתה ממליץ לעשות את זה?
לא בדקתי מה נכתב בפנים
אבל מהכיתוב בקישור מדובר במשו אחר לגמרי
ולא קשור בשום צורה לבעיה שלך@משחזר-מידע כתב בהסבר | מישהו יכול למצוא את השבב של הביוס בלוח אם הזה?:
@יעקב-4 כתב בהסבר | מישהו יכול למצוא את השבב של הביוס בלוח אם הזה?:
אתה ממליץ לעשות את זה?
לא בדקתי מה נכתב בפנים
אבל מהכיתוב בקישור מדובר במשו אחר לגמרי
ולא קשור בשום צורה לבעיה שלךלמה?
הביוס שלי תקוע באמצע עידכון שלא עבד
אז אני יפרמט אותו או מה שלא עושה הקצר הזה
ויתקין מדיסק אונקי ביוס חדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
