בעיה | בעיה I אחרי עדכון ביוס הביוס לא עולה
-
@web_master כתב בבעיה | בעיה I אחרי עדכון ביוס הביוס לא עולה:
לגבי הפליפר אתה לא צריך את זה אתה יכול לקנות באליאקפרס ב20 שקל קורא וכותב צ'יפים בפרוטוקול spi
https://www.aliexpress.com/item/1005006398250607.htmlאוקי ב"ה הגיע
השאלה היא איך אני מגדיר אותו ל3.3V?@יעקב-4 כתב בבעיה | בעיה I אחרי עדכון ביוס הביוס לא עולה:
השאלה היא איך אני מגדיר אותו ל3.3V?
מי אומר שצריך 3.3 אולי צריך 1.8
בדקת? -
@יעקב-4 כתב בבעיה | בעיה I אחרי עדכון ביוס הביוס לא עולה:
השאלה היא איך אני מגדיר אותו ל3.3V?
מי אומר שצריך 3.3 אולי צריך 1.8
בדקת?@משחזר-מידע כן, שאלתי את גימאני
-
@משחזר-מידע כן, שאלתי את גימאני
-
@web_master כתב בבעיה | בעיה I אחרי עדכון ביוס הביוס לא עולה:
לגבי הפליפר אתה לא צריך את זה אתה יכול לקנות באליאקפרס ב20 שקל קורא וכותב צ'יפים בפרוטוקול spi
https://www.aliexpress.com/item/1005006398250607.htmlאוקי ב"ה הגיע
השאלה היא איך אני מגדיר אותו ל3.3V?@יעקב-4 כתב בבעיה | בעיה I אחרי עדכון ביוס הביוס לא עולה:
השאלה היא איך אני מגדיר אותו ל3.3V?
אם הוא מספק 5V תוכל להשתמש עם AMS1117 3.3V regulator להפוך אותו ל3.3V
האפשרויות שתוכל לעשות לענד
- קבוע והיא לחבר אותו פנימית לregulator שכבר קיים בפנים אבל אם תרצה לחבר אליו צ'יפ אחר עם V אחר תצטרך לפרק אותו
- לקנות מתאם 1.8 נוסף ולהחליף לו את ה1.8 Regulator עם 3.3
- להשתמש עם המתאם 1.8 שיש לך ולהחליף שמה את הRegulator ל3.3
נדמה לי שכל האופציות הם לא בשבילך
-
@יעקב-4 כתב בבעיה | בעיה I אחרי עדכון ביוס הביוס לא עולה:
השאלה היא איך אני מגדיר אותו ל3.3V?
אם הוא מספק 5V תוכל להשתמש עם AMS1117 3.3V regulator להפוך אותו ל3.3V
האפשרויות שתוכל לעשות לענד
- קבוע והיא לחבר אותו פנימית לregulator שכבר קיים בפנים אבל אם תרצה לחבר אליו צ'יפ אחר עם V אחר תצטרך לפרק אותו
- לקנות מתאם 1.8 נוסף ולהחליף לו את ה1.8 Regulator עם 3.3
- להשתמש עם המתאם 1.8 שיש לך ולהחליף שמה את הRegulator ל3.3
נדמה לי שכל האופציות הם לא בשבילך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות