בקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024
-
@e613 א"א שיהיה כמו בדגמי 2020 שה0 פשוט לא יגיב אבל כן אפשר להכשיר בדרך עוקפת ששניה לפני שהמכשיר יכנס לדפדפן הוא יתכבה.
-
תכל'ס יש למישהו גירסא כשרה לזה?
והאם סים כשר מתאים לזה? -
תכל'ס יש למישהו גירסא כשרה לזה?
והאם סים כשר מתאים לזה?@מי-כעמך-ישראל-1 יש לי גרסה כשרה שעובד בה סים כשר, ניתן לצרוב אצלי בתשלום 80 שח
-
@מי-כעמך-ישראל-1 יש לי גרסה כשרה שעובד בה סים כשר, ניתן לצרוב אצלי בתשלום 80 שח
@10110000 איך אפשר ליצור איתך קשר?
-
@10110000 איך אפשר ליצור איתך קשר?
@מי-כעמך-ישראל-1 0559291129 או במייל שבפרופיל
-
יש מישהו באיזור מודיעין עילית שיכול לעשות לי גירסה כשרה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות