בקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה
-
@אליהו-הלל אם סימנתי כנפתר כנראה כן, מה שעשיתי בסוף זה הדיסק טכנאים הגדול בעולם שלא צריך לצרוב אותו אלא מספיק להעתיק לאונקי והעלתי דיסק טכנאים ויש שם תוכנה הכי פשוטה בעולם בעברית לפרוץ את הסיסמה.
-
@שלוםפ כתב בבקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה:
מה שעשיתי בסוף זה הדיסק טכנאים הגדול בעולם
אולי תעלה קישור לזה לטובת הציבור?
אגב ישנה עוד דרך עם שורת הפקודה אם מישהו ירצה אעלה הסבר/קישור לעניין -
@שלוםפ כתב בבקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה:
מה שעשיתי בסוף זה הדיסק טכנאים הגדול בעולם
אולי תעלה קישור לזה לטובת הציבור?
אגב ישנה עוד דרך עם שורת הפקודה אם מישהו ירצה אעלה הסבר/קישור לעניין@פלמנמוני כתב בבקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה:
אגב ישנה עוד דרך עם שורת הפקודה אם מישהו ירצה אעלה הסבר/קישור לעניין
נשמח להסבר.
מישהו יכול להעלות לי את התוכנה שהוא הביא שם
https://mitmachim.top/post/78402 -
@פלמנמוני כתב בבקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה:
אגב ישנה עוד דרך עם שורת הפקודה אם מישהו ירצה אעלה הסבר/קישור לעניין
נשמח להסבר.
מישהו יכול להעלות לי את התוכנה שהוא הביא שם
https://mitmachim.top/post/78402 -
@עם-ישראל-חיי מה לא טוב במה ש@yos הביא?
@שלוםפ איפה?
-
@שלוםפ איפה?
-
@פלמנמוני כתב בבקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה:
אגב ישנה עוד דרך עם שורת הפקודה אם מישהו ירצה אעלה הסבר/קישור לעניין
נשמח להסבר.
מישהו יכול להעלות לי את התוכנה שהוא הביא שם
https://mitmachim.top/post/78402@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה:
@פלמנמוני כתב בבקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה:
אגב ישנה עוד דרך עם שורת הפקודה אם מישהו ירצה אעלה הסבר/קישור לעניין
נשמח להסבר.
מישהו יכול להעלות לי את התוכנה שהוא הביא שם
https://mitmachim.top/post/78402שלחתי לך באישי...
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה:
@פלמנמוני כתב בבקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה:
אגב ישנה עוד דרך עם שורת הפקודה אם מישהו ירצה אעלה הסבר/קישור לעניין
נשמח להסבר.
מישהו יכול להעלות לי את התוכנה שהוא הביא שם
https://mitmachim.top/post/78402שלחתי לך באישי...
@פרוזי כתב בבקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה:
@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה:
@פלמנמוני כתב בבקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה:
אגב ישנה עוד דרך עם שורת הפקודה אם מישהו ירצה אעלה הסבר/קישור לעניין
נשמח להסבר.
מישהו יכול להעלות לי את התוכנה שהוא הביא שם
https://mitmachim.top/post/78402שלחתי לך באישי...
תודה רבה עזרת לי מאוד
-
@שלוםפ כתב בבקשה | יש לי מחשב אחד עם שתי משתמשים ושכחתי סיסמה:
מה שעשיתי בסוף זה הדיסק טכנאים הגדול בעולם
אולי תעלה קישור לזה לטובת הציבור?
אגב ישנה עוד דרך עם שורת הפקודה אם מישהו ירצה אעלה הסבר/קישור לעניין -
@פלמנמוני הקישור הוא מה ש@yos הביא, הדרך בשורת הפקודה לא עובדת בעדכונים האחרונים לווינדוס 10.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות