בעיה | פתיחת מערכת - חסימה
-
הרגע נסתי בימות המשיח נשאתי עד הסוווףףף ופתחתי מערכת אי וי אר פתוח לכשרים וזה לא נחסם
אם אתה רוצה אותה אן לי בעיה שלח לי מייל -
שמתם לב, שבתקופה האחרונה,
כל הקווים שפותחים בימות,
הם חסומים מלכתחילה מהקומה הכשרה,
ואין אפשרות כלל להאזין להם,
ניסיתי לפחות 7 פעמים,
וכולם היו חסומים.
מה עושים?@איש-תם כתב בבעיה | פתיחת מערכת - חסימה:
שמתם לב, שבתקופה האחרונה,
כל הקווים שפותחים בימות,
הם חסומים מלכתחילה מהקומה הכשרה,
ואין אפשרות כלל להאזין להם,
ניסיתי לפחות 7 פעמים,
וכולם היו חסומים.
מה עושים?הכי פשוט, תפנה לוועדת הרבנים והם יפתחו לך את זה, זה ממש קל! מנסיון...
(כמובן אם מדובר בקו רגיל שלא אמור להיות בעייתי מבחינתם...)אם אתה רוצה בלי זה קו פתוח יש כמה דרכים לקנות, אם תרצה אני יכול להרחיב קצת.
-
@Y6761373 כתב בבעיה | פתיחת מערכת - חסימה:
איזו מערכת? י וי אר רגיל? או כוצפ?
כיום זה אותה מערכת, רק שהווטסאפ מגיע עם תבנית, אפשר גם לעשות את זה לבד, אולי גם משהו יותר נח, עכ"פ כשאתה פותח מערכת רגילה באתר, אתה יכול לבחור אם אתה רוצה שזה יגיע עם התבנית של הווטסאפון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות