בעיה | איך לפתוח אתר
-
נו אז בסדר
@ניתאי-בן-שושן העניין לא כזה יקר אם אתה מעוניין, מדובר על בערך 80 שח לשנה ויש הרבה מקומות שמספקים שירות של מכרית דומיין לדוגמה מפה: https://www.internic.co.il/
-
@ניתאי-בן-שושן העניין לא כזה יקר אם אתה מעוניין, מדובר על בערך 80 שח לשנה ויש הרבה מקומות שמספקים שירות של מכרית דומיין לדוגמה מפה: https://www.internic.co.il/
@yehonatan232 בדיוק אחי אבל הוא ביקש בחינם
-
@yehonatan232 בדיוק אחי אבל הוא ביקש בחינם
@שלמה-2005 לא ידוע לי שקיים, דומיין=אחסון באינטרנט ואחסון עולה כסף ואין כאלו שנותנים בחינם, יש שנותנים לך מקום בתוך תחום האחסון שלהם על ידי תתי דומיין.
-
אז אין בסוף דומיין בחינם
-
אז אין בסוף דומיין בחינם
@ניתאי-בן-שושן כתב בבעיה | איך לפתוח אתר:
אז אין בסוף דומיין בחינם
יש לך בnamechip בדולר אחד שזה שלוש וחצי שקל שזה הכי בחינם שיש
-
כן אבל אין לי כרטיס אשראי או משהו כזה לשלם את זה
-
כן אבל אין לי כרטיס אשראי או משהו כזה לשלם את זה
@ניתאי-בן-שושן בעיה כי זה לא משהו שאפשר לפרוץ או משהו זה איחסון באינטרנט מבין
-
@שלמה-2005 לא ידוע לי שקיים, דומיין=אחסון באינטרנט ואחסון עולה כסף ואין כאלו שנותנים בחינם, יש שנותנים לך מקום בתוך תחום האחסון שלהם על ידי תתי דומיין.
@yehonatan232 כתב בבעיה | איך לפתוח אתר:
דומיין=אחסון באינטרנט
לא, זה שני דברים שונים.
בכל מקרה, איזה אתר אתה צריך?
לאתר פשוט יספיק לך github pages החינמי עם דומיין יחסית סביר.
yourname.github.io -
@yehonatan232 כתב בבעיה | איך לפתוח אתר:
דומיין=אחסון באינטרנט
לא, זה שני דברים שונים.
בכל מקרה, איזה אתר אתה צריך?
לאתר פשוט יספיק לך github pages החינמי עם דומיין יחסית סביר.
yourname.github.io -
ואיך עושים את הדומיין הזה בחינם כי אני משתמש בתוכנה של גוגל כדי לפתוח אתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות