עכבר (מגש נגיעה} במחשב נייד שלא מגיב
-
@גימפל1 ביקשתי שתצלם את מקשי הפן.
(שורת המקשים העליונה הסמוכה למסך).שאלתי גם אם מאז שקנית את המחשב העכבר לא עובד.
???
-
@גימפל1 אם ראיתי טוב אז תנסה ללחוץ על מקש פן + F7
אם לא עוזר תנסה להוסיף קונטרול או אלט. (לא את שניהם!!) -
@גימפל1 אמר בעכבר (מגש נגיעה} במחשב נייד שלא מגיב:
הסתדרתי רק עם f7
בלי שום מקש אחר
@חברים אמר בזה מה שקרה לי כשניסיתי להתחיל הקלטה בaudacity קוד שגיאה 9999. מה עושים????:
אם ואכן נפתרה הבעיה. אולי תשלים עד הסוף...
עיין כאן (חלק ב' -... סעיף/מס' 11)
[קרדיט ל- @מתחיל-מומחה על עריכת המדריך הנפלא].

-
@גימפל1 אמר בעכבר (מגש נגיעה} במחשב נייד שלא מגיב:
הסתדרתי רק עם f7
בלי שום מקש אחר
@חברים אמר בזה מה שקרה לי כשניסיתי להתחיל הקלטה בaudacity קוד שגיאה 9999. מה עושים????:
אם ואכן נפתרה הבעיה. אולי תשלים עד הסוף...
עיין כאן (חלק ב' -... סעיף/מס' 11)
[קרדיט ל- @מתחיל-מומחה על עריכת המדריך הנפלא].

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


