"הקבצים שלי" ליאנג
-
@איש-פשוט-מאוד למה אתה מעוניין שיופיע במחשב שלך?
אתה מעוניין בסייר קבצים במכשיר. לא??@eitcok-grafik נכון, אבל הבנתי שכל זמן שלא רואים את הפלאפון במחשב א"א אפשר להכניס כלום,
אני טועה? -
@מוטי-ברנד רוצה לעזור?
-
@איש-פשוט-מאוד למה אתה מעוניין שיופיע במחשב שלך?
אתה מעוניין בסייר קבצים במכשיר. לא??@eitcok-grafik ועוד לא הסברת מה עושה התוכנה הראשונה,(לא הדרייברים)
-
@eitcok-grafik נכון, אבל הבנתי שכל זמן שלא רואים את הפלאפון במחשב א"א אפשר להכניס כלום,
אני טועה?@איש-פשוט-מאוד טועה!
אחרי שאתה מוריד את התוכנה להתקנת אפליקציות. התקנת האפליקציות בלחיצה כפולה על ההאפליקציה. -
תחושתי שהפיתרון הוא שליטה מרחוק...
-
תחושתי שהפיתרון הוא שליטה מרחוק...
@eitcok-grafik אדרבה, אני מקווה שאפשר כי אני בחנות מחשבים
-
@eitcok-grafik אדרבה, אני מקווה שאפשר כי אני בחנות מחשבים
@איש-פשוט-מאוד אמר ב"הקבצים שלי" ליאנג:
@eitcok-grafik אדרבה, אני מקווה שאפשר כי אני בחנות מחשבים
זאגט אזיי.
-
@איש-פשוט-מאוד אמר ב"הקבצים שלי" ליאנג:
@eitcok-grafik אדרבה, אני מקווה שאפשר כי אני בחנות מחשבים
זאגט אזיי.
@eitcok-grafik הוא מראה לי בתוכנה שהוא נכשל
-
@eitcok-grafik הוא מראה לי בתוכנה שהוא נכשל
-
@eitcok-grafik הוא מראה לי בתוכנה שהוא נכשל
@איש-פשוט-מאוד יכול להיות שבגלל שאתה בחנות מחשבים הרבה פעמים זה חסום להתקנת תוכנות תנסה לא בחנות מחשבים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
