לינוקס | מה הכי נוח להתחלת ההכרות עם הפלטפורמה?
-
@מקס-מקסים
vmware workstation היא תוכנה מצויינת בתשלום -
@מקס-מקסים
אתה יכול לחפש פרוץ -
@מישהו12 כשאתה לוחץ על download הגדול בירוק אתה מועבר לעמוד אחר שם כתוב לך:
Your download should start automatically. If it doesn’t, download now.
לחצן ימני על download now ובחר שמור קישור בשם ותבחר תיקייה כלשהיא@MENIS אמר בלינוקס | מה הכי נוח להתחלת ההכרות עם הפלטפורמה?:
@מישהו12 כשאתה לוחץ על download הגדול בירוק אתה מועבר לעמוד אחר שם כתוב לך:
Your download should start automatically. If it doesn’t, download now.
לחצן ימני על download now ובחר שמור קישור בשם ותבחר תיקייה כלשהיאלא עוזר
-
@מקס-מקסים
אתה יכול לחפש פרוץ -
@MENIS אמר בלינוקס | מה הכי נוח להתחלת ההכרות עם הפלטפורמה?:
@מישהו12 כשאתה לוחץ על download הגדול בירוק אתה מועבר לעמוד אחר שם כתוב לך:
Your download should start automatically. If it doesn’t, download now.
לחצן ימני על download now ובחר שמור קישור בשם ותבחר תיקייה כלשהיאלא עוזר
-
-
@דאבל אמר בלינוקס | מה הכי נוח להתחלת ההכרות עם הפלטפורמה?:
@מישהו12 ולא עזר- כי אין מקום בכ"ז?
אכן למרות שבd יש איזה 70 גיגה פנוי
-
@מקס-מקסים אמר בלינוקס | מה הכי נוח להתחלת ההכרות עם הפלטפורמה?:
@MENIS יש בחינם ?
יש חיפוש בפורום ולפעמים הוא מעלה דברים מאוד שימושיים

הנה https://mitmachim.top/topic/307/vmware-workstation-pro-מכונה-וירטואלית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות