בקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס
-
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס:
@מוששש כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס:
@מיט-א-רוהיגקייט כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס:
אם למישהו יש קישורים לנגנים איכותיים בעברית מעלי אקספרס
אני ממליץ מאוד מניסיון לרכוש את המכשיר הזה
https://he.aliexpress.com/item/1005006833875838.html?dp=128972&af=128972%3A2038246&aff_fcid=91ed4cd939f54b619be79b9c7034768f-1724688728947-04825-_ol4mGb7&aff_fsk=_ol4mGb7&aff_platform=api-new-link-generate&sk=_ol4mGb7&aff_trace_key=91ed4cd939f54b619be79b9c7034768f-1724688728947-04825-_ol4mGb7&terminal_id=43a3f96d19fd4de6aa236f24223774de&afSmartRedirect=y
אני הזמנתי את ה3GB
צריך להסיר את יישומי המערכת (טלפון, הודעות, גוגל פליי) לחסום אותו (אפשר עם קיידרואיד), והרי נגן מצויין!!!
הדרכה להסרת יישומי המערכת כאן
https://mitmachim.top/topic/42427/מדריך-הסרת-אפליקציות-מובנות
שימו לב!! כי אין למכשיר יציאת אוקס, כך שהוא מתאים רק למי שמשתמש בבלוטוס'.סוללה זבל
גם בייחס למכשירים מעלי אספרס?
המוכר כותב שיש לו 3000 שזה בסדר גמור אבל הוא בפעם אחרת כותב שזה 2000 שזה לא כל כך טוב...@Y-A כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס:
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס:
@מוששש כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס:
@מיט-א-רוהיגקייט כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס:
אם למישהו יש קישורים לנגנים איכותיים בעברית מעלי אקספרס
אני ממליץ מאוד מניסיון לרכוש את המכשיר הזה
https://he.aliexpress.com/item/1005006833875838.html?dp=128972&af=128972%3A2038246&aff_fcid=91ed4cd939f54b619be79b9c7034768f-1724688728947-04825-_ol4mGb7&aff_fsk=_ol4mGb7&aff_platform=api-new-link-generate&sk=_ol4mGb7&aff_trace_key=91ed4cd939f54b619be79b9c7034768f-1724688728947-04825-_ol4mGb7&terminal_id=43a3f96d19fd4de6aa236f24223774de&afSmartRedirect=y
אני הזמנתי את ה3GB
צריך להסיר את יישומי המערכת (טלפון, הודעות, גוגל פליי) לחסום אותו (אפשר עם קיידרואיד), והרי נגן מצויין!!!
הדרכה להסרת יישומי המערכת כאן
https://mitmachim.top/topic/42427/מדריך-הסרת-אפליקציות-מובנות
שימו לב!! כי אין למכשיר יציאת אוקס, כך שהוא מתאים רק למי שמשתמש בבלוטוס'.סוללה זבל
גם בייחס למכשירים מעלי אספרס?
המוכר כותב שיש לו 3000 שזה בסדר גמור אבל הוא בפעם אחרת כותב שזה 2000 שזה לא כל כך טוב...היא לאט לאט נגמרת עד שהיא מספיקה לחצי שעה של שימוש..
-
@Y-A כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס:
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס:
@מוששש כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס:
@מיט-א-רוהיגקייט כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס:
אם למישהו יש קישורים לנגנים איכותיים בעברית מעלי אקספרס
אני ממליץ מאוד מניסיון לרכוש את המכשיר הזה
https://he.aliexpress.com/item/1005006833875838.html?dp=128972&af=128972%3A2038246&aff_fcid=91ed4cd939f54b619be79b9c7034768f-1724688728947-04825-_ol4mGb7&aff_fsk=_ol4mGb7&aff_platform=api-new-link-generate&sk=_ol4mGb7&aff_trace_key=91ed4cd939f54b619be79b9c7034768f-1724688728947-04825-_ol4mGb7&terminal_id=43a3f96d19fd4de6aa236f24223774de&afSmartRedirect=y
אני הזמנתי את ה3GB
צריך להסיר את יישומי המערכת (טלפון, הודעות, גוגל פליי) לחסום אותו (אפשר עם קיידרואיד), והרי נגן מצויין!!!
הדרכה להסרת יישומי המערכת כאן
https://mitmachim.top/topic/42427/מדריך-הסרת-אפליקציות-מובנות
שימו לב!! כי אין למכשיר יציאת אוקס, כך שהוא מתאים רק למי שמשתמש בבלוטוס'.סוללה זבל
גם בייחס למכשירים מעלי אספרס?
המוכר כותב שיש לו 3000 שזה בסדר גמור אבל הוא בפעם אחרת כותב שזה 2000 שזה לא כל כך טוב...היא לאט לאט נגמרת עד שהיא מספיקה לחצי שעה של שימוש..
-
@למה-באתי יכול להיות שהטענת אותו במטען יותר מידי חזק ככה שהבטריה נהרסה וזה לא קשור לאיכות של הבטריה עצמה במקור שלה
-
@shishko כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס:
@Y-A מישהו יודע משהו על זה יש שם רק 1000 אמפ' אבל מלא ביקורות וציון גבוה מאד
ומה אם זה אם ביקורות מצויינות וכנ"ל גם וכאן וכאן
אם מישהו יודע איזה בלוטוס שניהם אשמח שיכתוב פהזה אותו זבל.. יש להם שני ייצורים.. אחד בסטייל של אייפון ושהני בסטטיל של S23
-
@shishko כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד איכותי בעברית מעלי אקספרס:
@Y-A מישהו יודע משהו על זה יש שם רק 1000 אמפ' אבל מלא ביקורות וציון גבוה מאד
ומה אם זה אם ביקורות מצויינות וכנ"ל גם וכאן וכאן
אם מישהו יודע איזה בלוטוס שניהם אשמח שיכתוב פהזה אותו זבל.. יש להם שני ייצורים.. אחד בסטייל של אייפון ושהני בסטטיל של S23
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
