בירור | הכשרת m 390 pro
-
מה נשמע חברים! אני מנסה לערוך את האפליקציה של הגדרות שלא יהיה בה שום דבר שקשור לוויפי ולהגדרות גוגל ולא מצליח אשמח אפילו לשלם על זה בתודה מראש!
MtkSettings.apk -
מה נשמע חברים! אני מנסה לערוך את האפליקציה של הגדרות שלא יהיה בה שום דבר שקשור לוויפי ולהגדרות גוגל ולא מצליח אשמח אפילו לשלם על זה בתודה מראש!
MtkSettings.apk -
@danidani
אני מניח שיש לך רוט, נכון?@יוסף-אלחנן בודאי
-
@יוסף-אלחנן בודאי
-
@danidani התכוונתי לשאול אם יש לך רוט מושרש ע"י צריבת הקובץ BOOT.IMG, או שזה רוט ע"י אפליקציה?
@יוסף-אלחנן בוט מושרש
-
@יוסף-אלחנן בוט מושרש
-
@danidani זה לא הקובץ שמסיר את הWI FI עצמו?
זה אמור למחוק את הWI FI מההגדרות?
@יוסף-אלחנן יש לך דרך אחרת? בעיקרון מזכרוני זה מסיר משניהם
-
@יוסף-אלחנן יש לך דרך אחרת? בעיקרון מזכרוני זה מסיר משניהם
-
@danidani לעניות דעתי זה מסיר רק את ה WI FI עצמו ולא מההגדרות או מהסטטוס בר...
אבל בא נחכה למומחים שיש פה, בטח יעזרו לך בשמחה!!!
אשמח גם אם יתקנו אותי אם אני טועה...

@יוסף-אלחנן רגע עכשיו אני שם לב שזה כן הסיר מהסטטוס אבל אני צריך להסיר לגמרי את הוויפי לגמרי אנסה דרכים אחרות תודה בינתים
-
@יוסף-אלחנן רגע עכשיו אני שם לב שזה כן הסיר מהסטטוס אבל אני צריך להסיר לגמרי את הוויפי לגמרי אנסה דרכים אחרות תודה בינתים
-
@danidani אוקיי, תעדכן!
כרגע אתה יכול להתחבר לWI FI?
@יוסף-אלחנן מחקתי קובץ אחר ועכשיו אין וויפי מה שנשאר לי זה למחוק מההגדרות
-
@יוסף-אלחנן מחקתי קובץ אחר ועכשיו אין וויפי מה שנשאר לי זה למחוק מההגדרות
@danidani כתב בבירור | הכשרת m 390 pro:
@יוסף-אלחנן מחקתי קובץ אחר ועכשיו אין וויפי מה שנשאר לי זה למחוק מההגדרות
למחוק את הווי-פיי זה קובץ בתיקיית system/bin בשם wpa_supplicant.
להסיר מההגדרות זה הקובץ שהסרת כבר - etc/permissions קובץ בשם android.hardware.wifi.xml.
להסיר מהסטטוס בר - לערוך את הקובץ apk בנתיב system\priv-app\SystemUI
על פי המדריך הזה.
בהצלחה! -
@danidani כתב בבירור | הכשרת m 390 pro:
@יוסף-אלחנן מחקתי קובץ אחר ועכשיו אין וויפי מה שנשאר לי זה למחוק מההגדרות
למחוק את הווי-פיי זה קובץ בתיקיית system/bin בשם wpa_supplicant.
להסיר מההגדרות זה הקובץ שהסרת כבר - etc/permissions קובץ בשם android.hardware.wifi.xml.
להסיר מהסטטוס בר - לערוך את הקובץ apk בנתיב system\priv-app\SystemUI
על פי המדריך הזה.
בהצלחה! -
@danidani כתב בבירור | הכשרת m 390 pro:
@א-מ-ד מניסיון למכשיר הספציפי הזה?
לא שמתי לב שכתבת פרו.
זה הוראות למכשיר הרגיל.
אבל למה לא תשים קיידרואיד?@א-מ-ד קיידרואיד מוריד גם מההגדרות והסטטוס בר?
-
@danidani כתב בבירור | הכשרת m 390 pro:
@א-מ-ד מניסיון למכשיר הספציפי הזה?
לא שמתי לב שכתבת פרו.
זה הוראות למכשיר הרגיל.
אבל למה לא תשים קיידרואיד? -
@א-מ-ד קיידרואיד מוריד גם מההגדרות והסטטוס בר?
@יוסף-אלחנן כתב בבירור | הכשרת m 390 pro:
@א-מ-ד קיידרואיד מוריד גם מההגדרות והסטטוס בר?
מהסטטוס בר אתה תמיד יכול להוריד בסמל של העיפרון בתחתית הוילון.
מההגדרות אני לא יודע. -
@danidani כתב בבירור | הכשרת m 390 pro:
@א-מ-ד מניסיון למכשיר הספציפי הזה?
לא שמתי לב שכתבת פרו.
זה הוראות למכשיר הרגיל.
אבל למה לא תשים קיידרואיד? -
@יוסף-אלחנן כתב בבירור | הכשרת m 390 pro:
@א-מ-ד קיידרואיד מוריד גם מההגדרות והסטטוס בר?
מהסטטוס בר אתה תמיד יכול להוריד בסמל של העיפרון בתחתית הוילון.
מההגדרות אני לא יודע.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות