להחליף גרסה
-
@חברים אמר בלהחליף גרסה:
@יעקב-מאיר אמר בלהחליף גרסה:
שגיאה
אתה רשאי לערוך פוסטים רק ל-600 שניות לאחר הפרסוםצר לי להכחיש אותך, אבל ניסיתי עכשיו לעשות כמו ש @יעקב-מאיר אמר - שלוש נקודות...
על פוסט שכתבתי כאן בפורום לפני 3 ימים, ועל נושא שכתבתי לפני 4 ימים.
והוא כן נותן לי את האופציה של "עריכה".איפה לעשות שלושה נקודות?
@יעקב-מאיר אמר בלהחליף גרסה:
@חברים אמר בלהחליף גרסה:
@יעקב-מאיר אמר בלהחליף גרסה:
שגיאה
אתה רשאי לערוך פוסטים רק ל-600 שניות לאחר הפרסוםצר לי להכחיש אותך, אבל ניסיתי עכשיו לעשות כמו ש @יעקב-מאיר אמר - שלוש נקודות...
על פוסט שכתבתי כאן בפורום לפני 3 ימים, ועל נושא שכתבתי לפני 4 ימים.
והוא כן נותן לי את האופציה של "עריכה".איפה לעשות שלושה נקודות?
יש כאן תמונה.
ותעיין כאן ב- חלק ב' - כלי שורת ההודעה התחתונה. (עיין שם במס' 6)
הקרדיט המלא ל- @מתחיל-מומחה -
@יעקב-מאיר אמר בלהחליף גרסה:
שגיאה
אתה רשאי לערוך פוסטים רק ל-600 שניות לאחר הפרסוםצר לי להכחיש אותך, אבל ניסיתי עכשיו לעשות כמו ש @יעקב-מאיר אמר - שלוש נקודות...
על פוסט שכתבתי כאן בפורום לפני 3 ימים, ועל נושא שכתבתי לפני 4 ימים.
והוא כן נותן לי את האופציה של "עריכה".@חברים אמר בלהחליף גרסה:
@יעקב-מאיר אמר בלהחליף גרסה:
שגיאה
אתה רשאי לערוך פוסטים רק ל-600 שניות לאחר הפרסוםצר לי להכחיש אותך, אבל ניסיתי עכשיו לעשות כמו ש @יעקב-מאיר אמר - שלוש נקודות...
על פוסט שכתבתי כאן בפורום לפני 3 ימים, ועל נושא שכתבתי לפני 4 ימים.
והוא כן נותן לי את האופציה של "עריכה".נראה לי שקשור במוניטין/משתמשים חדשים
-
@חברים אמר בלהחליף גרסה:
@יעקב-מאיר אמר בלהחליף גרסה:
שגיאה
אתה רשאי לערוך פוסטים רק ל-600 שניות לאחר הפרסוםצר לי להכחיש אותך, אבל ניסיתי עכשיו לעשות כמו ש @יעקב-מאיר אמר - שלוש נקודות...
על פוסט שכתבתי כאן בפורום לפני 3 ימים, ועל נושא שכתבתי לפני 4 ימים.
והוא כן נותן לי את האופציה של "עריכה".נראה לי שקשור במוניטין/משתמשים חדשים
@shloimy אמר בלהחליף גרסה:
@חברים אמר בלהחליף גרסה:
@יעקב-מאיר אמר בלהחליף גרסה:
שגיאה
אתה רשאי לערוך פוסטים רק ל-600 שניות לאחר הפרסוםצר לי להכחיש אותך, אבל ניסיתי עכשיו לעשות כמו ש @יעקב-מאיר אמר - שלוש נקודות...
על פוסט שכתבתי כאן בפורום לפני 3 ימים, ועל נושא שכתבתי לפני 4 ימים.
והוא כן נותן לי את האופציה של "עריכה".נראה לי שקשור במוניטין/משתמשים חדשים
מאוד מסתבר!
וכפי שרשום במדריך למשתמש בפורום הנ"ל של @מתחיל-מומחה :
להלן ציטוט מהמדריך: אפשריות עריכה ומחיקה יופיעו רק בהודעה שאתם יצרתם. למשתמשים חדשים מוגבלת העריכה לעד 600 שניות - 10 דקות מיצירת ההודעה. -
-
Tאם עדין לא נפתר אני יכול לעשות לך גירסה גם בכשר אורגינל
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
תוך חודש זה יעבור....