שיתוף | סקירת פלאפון S10 (קיוליקס אס 10)
-
@אליהו-ה-0 כתב בשיתוף | סקירת פלאפון S10 (קיוליקס אס 10):
@yeh כתב בשיתוף | סקירת פלאפון S10 (קיוליקס אס 10):
@א-מ כתב בשיתוף | סקירת פלאפון S10 (קיוליקס אס 10):
האמת שהוא ממש כמו כל המכשירים האחרונים (4X4 וכדו') וגם דומה להם בצורתו החיצונית, אותו המוצר בשינוי פרסומת...
ההבדל הגדול הוא שב 4*4 יש עדכוני גירסה...
כנראה שגם בזה יהיה עדכוני גרסה
היצרן הזה לא חדש בשוק כך שלא בטוח בכלל
-
@חכם_בלילה כתב בשיתוף | סקירת פלאפון S10 (קיוליקס אס 10):
SMS ונגן אין כמו ב4*4?
אין SMS באף מכשיר כשר!
נגן יש בשניהם. -
לי נראה משום מה שאסקולס וקיוליקס ופור ג'י טוחנים מים (אני לא מתייחס כאן על איכות המכשירים), כוונתי הם מוציאים כפל מכשירים שהם אותו דבר, אותו מימשק, אותם פיצרים, רק בניראות מבחוץ הם נראים אחרת,
הרי אסקולס וקיוליקס זה אותו בנאדם, אז למה להסתתר תחת שני מותגים ? -
לי נראה משום מה שאסקולס וקיוליקס ופור ג'י טוחנים מים (אני לא מתייחס כאן על איכות המכשירים), כוונתי הם מוציאים כפל מכשירים שהם אותו דבר, אותו מימשק, אותם פיצרים, רק בניראות מבחוץ הם נראים אחרת,
הרי אסקולס וקיוליקס זה אותו בנאדם, אז למה להסתתר תחת שני מותגים ? -
לי נראה משום מה שאסקולס וקיוליקס ופור ג'י טוחנים מים (אני לא מתייחס כאן על איכות המכשירים), כוונתי הם מוציאים כפל מכשירים שהם אותו דבר, אותו מימשק, אותם פיצרים, רק בניראות מבחוץ הם נראים אחרת,
הרי אסקולס וקיוליקס זה אותו בנאדם, אז למה להסתתר תחת שני מותגים ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות