רואה באיביי רשיון לESET לשלוש שנים ב10 שח! מה אתם אומרים על זה ?
-
@ב-מ-ב-ל-יק יש לך אפשרות להפעיל אם אותו רישיון עוד מחשב?
כי בדרך כלל הם נחסמים להפעלה חוזרת@ESET אמר ברואה באיביי רשיון לESET לשלוש שנים ב10 שח! מה אתם אומרים על זה ?:
@ב-מ-ב-ל-יק יש לך אפשרות להפעיל אם אותו רישיון עוד מחשב?
כי בדרך כלל הם נחסמים להפעלה חוזרתלא מה פתאום
כל רישיון למחשב אחד
וגם כשקניתי בחבילה זה היה 3 רשיונות שונים ל3 שנים כל אחד -
@ESET אמר ברואה באיביי רשיון לESET לשלוש שנים ב10 שח! מה אתם אומרים על זה ?:
@ב-מ-ב-ל-יק יש לך אפשרות להפעיל אם אותו רישיון עוד מחשב?
כי בדרך כלל הם נחסמים להפעלה חוזרתלא מה פתאום
כל רישיון למחשב אחד
וגם כשקניתי בחבילה זה היה 3 רשיונות שונים ל3 שנים כל אחד@ב-מ-ב-ל-יק אתה יודע מה תנסה להוסיף אותם
למנהל הרישיונות של ESET
https://my.eset.com/ -
@ב-מ-ב-ל-יק אתה יודע מה תנסה להוסיף אותם
למנהל הרישיונות של ESET
https://my.eset.com/@ESET לא הבנתי?!
למה מה מי מו? -
עכשיו אני כבר מבין. הוא ביטל אחרי כמה דק שרשמתי עליו דירוג וכו בטענה שיש לו איזה בעיה עם הקוד. מאז הוא לא מגיב
איך אני מגיש עליו תלונה? ובאיזה זכות הוא יכול לבטל רשיון אחרי שהתקנתי אותו?@drin100 אמר ברואה באיביי רשיון לESET לשלוש שנים ב10 שח! מה אתם אומרים על זה ?:
עכשיו אני כבר מבין. החמור ביטל אחרי כמה דק שרשמתי עליו דירוג וכו בטענה שיש לו איזה בעיה עם הקוד. מאז הוא לא מגיב
אבל לצאת פרייער לא בא לי. איך אני מגיש עליו תלונה? ובאיזה זכות הוא יכול לבטל רשיון אחרי שהתקנתי אותו?תפנה לאיביי ותסביא להם את הסיפור.
סתם תלמד להבא שלא נותנים מתנות חינם למוכרים... -
@ESET לא הבנתי?!
למה מה מי מו?@ב-מ-ב-ל-יק לחברת ESET
יש שירות של מנהל רישיונות ששמה אתה מוסיף את הרישיונות שלך ואתה יכול לנהל אותם (לבטל הפעלה של מכשירים וכו') הקישור שהבאתי לך זה קישור לפתיחת חשבון
תפתח חשבון ותנסה להוסיף את הרישיונות שקנית מאיביי
ובוא נראה איזה הודעה תקבל? -
@ב-מ-ב-ל-יק לחברת ESET
יש שירות של מנהל רישיונות ששמה אתה מוסיף את הרישיונות שלך ואתה יכול לנהל אותם (לבטל הפעלה של מכשירים וכו') הקישור שהבאתי לך זה קישור לפתיחת חשבון
תפתח חשבון ותנסה להוסיף את הרישיונות שקנית מאיביי
ובוא נראה איזה הודעה תקבל?@ESET מה המטרה?
אם הכל עובד לי מצוין למה לסבך העניינים?
לא רוצה להעיר אף ש"ד ממנוחתו -
@ESET מה המטרה?
אם הכל עובד לי מצוין למה לסבך העניינים?
לא רוצה להעיר אף ש"ד ממנוחתו -
@aiib יש לך איזה קישור שהפנה לאיבי על כך. אגב בתחילה קניתי שנים והוא שלח רק אחד לשנתיים ואז שלח עוד אחד והתנצל אחכ ביטל את המכירה ומאז לא מגיב לי
@drin100 תתלונן ותקבל את הכסף חזרה.
-
@drin100 תתלונן ותקבל את הכסף חזרה.
@eitcok-grafik אמר ברואה באיביי רשיון לESET לשלוש שנים ב10 שח! מה אתם אומרים על זה ?:
@drin100 תתלונן ותקבל את הכסף חזרה.
@drin100 רק כדי להבין, הוא לא החזיר לך את הכסף או שאתה רוצה להתלונן למרות שהוא החזיר לך את הכסף?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות