עזרה | בעיה בשיאומי מעלי
-
@מישהו12 התכוונת לזה?

-
@michael_kr לא.
התכוונתי לפקודה שכתבתי.
adb devices -
-
@michael_kr
adb shell -
-
@michael_kr אז ADB קולט אותו מעולה.
לתוכנה שאתה משתמש בה, ממשק גרפי כל שהוא שמבוסס על ADB, יש בעיה.
מהי? לא יודע.
אבל תעשה את מה שאתה רוצה עם ADB רגיל@מישהו12 הוא עדיין מתעקש לא להתקין לי...

-
@מישהו12 הוא עדיין מתעקש לא להתקין לי...

-
@michael_kr את מה לא להתקין?
adb devices זה לא פקודה לshell@מישהו12 כן אבל שים לב שאחר כך רשמתי לו פקודת התקנה והוא כותב לי שגיאה

-
@מישהו12 כן אבל שים לב שאחר כך רשמתי לו פקודת התקנה והוא כותב לי שגיאה

-
@michael_kr רשמת אותה במקום הלא נכון.
אתה בתוך הshell של המכשיר, פקודות שמתחילות במילה ADB לא יעבדו. וכן פעולות על קבצים שנמצאים על המחשב.מקפיץ כי שום דבר לא עוזר לי. אפילו איפוס מחדש אני הסרתי התקנו כמו במדריך פה והפלאפון נקנה בעלי אקספרס האם הפתרון הוא פשוט לצרוב גרסא חדשה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

